NEVJERA PREKIDA PRISNOST S BOGOM!

"A bez vjere nemoguće mu je ugoditi, jer onaj koji želi pristupiti Bogu mora vjerovati da postoji Bog i da nagrađuje one koji ga traže" (Heb 112,6).

Sva molitva na svijetu neće vam donijeti nikakva dobra ako je ne spojite s vjerom! Možete postiti i moliti tri dana ili tri tjedna, ali bez vjere nećete ugoditi Bogu. Svi vaši sati u molitvi, sve vaše prošnje, sva vaša "dolaženja k njemu", neće biti ni od kakve koristi ako vaše srce nije usidreno na vjeri.

"Neka ište s vjerom, bez ikakva sumnjanja, jer je onaj koji sumnja sličan morskom valovlju koje vjetar podiže i tamo-amo goni. Takav čovjek neka ne misli da će što primiti od Gospodina" (Jak 1,6-7).

Provodite li dva sata s Bogom, a ne vjerujete da će vam odgovoriti, dva ga sata sramotite. Možda se zbog toga dobro osjećate ili se osjećate svetim, ali u stvarnosti tratite vrijeme! Dajete Bogu dva sata nevjere i sumnje.

Znam kršćane koji kažu da svakodnevno mole često plačući pred Gospodinom, međutim, ništa se ne događa. Ostaju opterećeni i depresivni. Njihovi životi uvijek su u nemiru, sve zato što sramote Gospodina dolazeći u njegovu nazočnost ne potpuno uvjereni da će učiniti što je obećao!

"Zato vam kažem: Što god moleći pitate, vjerujte da ste to već primili, i bit će vam" (Mk 11,24).

"Sve što s vjerom zamolite dobit ćete" (Mt 21,22).

Mnogi od naroda Božjeg žive poput duhovnih siromaha jer se nešto dogodilo što ih je navelo da posumnjaju u ljubav Božju. Kažu: "Kako se mogu uzdati u Boga kad ne razumijem zašto je dopustio da mi se dogodi takva stvar?"

Nema ljudskog odgovora na njihovu zbunjenost. Ali Bog zna kraj od početka i tek kad dospijemo u nebo razumjet ćemo zašto su nas neki od tih vjetrova i valova bacali tamo-amo i zašto je Bog sve to dopustio.

Izaija nam je dao odgovor i ja vjerujem da je to sve što nam je za sada potrebno znati: "Može li žena zaboravit svoje dojenče, ne imati sućuti za čedo utrobe svoje? … Tebe ja zaboraviti neću. Gle, u dlanove sam te svoje urezao" (Iz 49,15-16).

Bog nam je dao svoju Riječ: "Ti si moje dijete. Zapisan si u dlan moje ruke, dakle, pouzdaj se u mene!"