NADA U DOLAZEĆOJ OLUJI

David nam daje jasnu sliku Isusova stava uoči dolazeće oluje. On proročanski govori o Kristu te kaže: "Ja postojano imam Gospodina pred očima. On mi stoji s desne strane da se ne pokolebam" (Dj 2,25). Doslovno značenje ovoga je: "Uvijek sam bio u njegovoj nazočnosti gledajući njegovo lice." On ukazuje na Isusa kad govori: "Zato se i srce raduje, a jezik kliče od veselja. Čak će mi i tijelo počivati u sigurnosti" (Dj 2,26).

Evo tajne: Isus je uvijek držao Oca pred svojim očima! Neprestano je tražio tajno mjesto da bude nasamo s Ocem. Tek kad je izašao iz nazočnosti Božje, pojavio se da služi, potpuno siguran da je Otac uvijek s njim. "On mi je s desne strane – i ništa na ovoj zemlji ne može me pokolebati." Grčka riječ za pokolebati ovdje znači "potresti ili uzdrmati, uznemiriti". Isus je govorio: "Nikakav problem, zlo ili dolazeći događaji ne može me oboriti ili uzdrmati moje pouzdanje. Moj Otac u potpunoj je kontroli."

Ljubljeni, ako se želimo suočiti s dolazećom olujom, onda moramo biti pripremljeni da ništa ne uznemiri naš duh. A jedini način da se to postigne jest da provodimo vrijeme u Očevoj nazočnosti gledajući njegovo lice. Moramo biti nasamo s njim – na koljenima, prakticirajući njegovu nazočnost, tražeći ga – sve dok nismo potpuno sigurni da nam je s desne strane.

Bog nam jasno govori: "Ne pokolebaj se i nemoj se uznemiriti ni s čim što vidiš. Drži oči čvrsto na meni i zadržat ćeš svoju radost." A prema Davidu, Isus je svjedočio: "Svojom prisutnošću napunit ćeš me radosti" (Dj 2,28).

To je kao da nam Krist govori: "Ja sam se suočio sa svime s čime ćete se vi suočiti u završnim danima vremena. I ja sam imao iste slutnje i predosjećaje jer sam vidio dolazeću oluju. Ali trčao sam u nazočnost mog Oca i on je podigao moje zabrinutosti. Pokazao mi je ishod svega toga. U njegovoj nazočnosti našao sam svu radost, nadu i odmor koji će mi ikada biti potrebni – sve do samog kraja. Imam mir i radost jer sam bio s njim."

"Čak će mi i tijelo počivati i sigurnosti" (Dj 2,26).