MILOST BOŽJA

U Djelima 9 doznajemo za Savla iz Tarza, jednoga od najreligioznijih ljudi koji su ikada živjeli. On se hvalisao: "Ja sam živio sa posve čistom savjesti pred Bogom do ovoga dana." Ali što je taj pobožan čovjek radio?

Bio je tako pun mržnje za Isusa da je odlučio progoniti Crkvu Božju čak i izvan židovskog teritorija. U Djelima 9 na putu je za Damask želeći uništiti narod Gospodnji.

Promotrite akciju Božju prema tom čovjeku koji je postao jedan od najvećih kršćanskih evanđelista uopće.

Iznenada ga je obasjalo svjetlo s neba. Zbog čega? Da ga porazi? Da na njega baci krivnju i osudu? Da ga uništi? Da proglasi gnjev i sud nad njim? Ne, nego da mu objavi da mu je nepravda oproštena i grijeh pokriven.

Zamislite Savla ničice na tlu pred blistavim svjetlom te, umjesto da čuje osudu svetog Boga radi puta koji je poduzeo, sluša Isusov glas. Riječi koje čuje su: "Ja sam Isus!" Ni riječi o nepravdi koju je činio. Zašto to? Onaj kojeg je progonio bio je njegov najveći prijatelj.

Ljubljeni, taj isti Isus nudi istu milost i nama. Zaslužili smo osudu i kaznu, ali čujemo ga kako kaže: "Ja sam Isus, tvoj Otkupitelj."

Zahvalimo mu danas za milost koju nam je pokazao.

(Misli nadahnute J.B.Stoneyem)