IZVOR SVEGA ŠTO TREBAMO

Malo kršćana sumnja da je Isus njihov izvor, ali nemaju uvijek pouzdanje i sigurnost da će im dati što im je potrebno. Ovdje je nekoliko divnih podsjetnika Gospodnje brige za vas.
On zna sve o vašim osobnim potrebama. "Jer i prije nego ga zamolite, zna Otac vaš što vam je potrebno" (Mt 6,8).
"Moj će Bog ispuniti u Kristu Isusu svaku vašu potrebu raskošno prema svom bogatstvu" (Fil 4,19). Obećano vam je: "U Kristu je sve bogatstvo slave. U Isusu vam je Bog dao sve što vam je potrebno za život i pobožnost."
Bog se uistinu brine za vas i suosjeća s vašom potrebom. "Bacite sve svoje brige na njega, jer se on brine za vas" (1 Pt 5,7). Grči to ovdje znači: "Važni ste mu." Ovo je možda teško shvatiti usred dugačke nevolje. Ali čak je i sada Bog vrlo zainteresiran za sve što se tiče vašega života: posao, obitelj, djeca, odnosi, zdravlje.
"Ne gubite svoga pouzdanja. Njemu pripada velika nagrada" (Heb 10,35). Bog kaže: "Ustrajte u svom pouzdanju, jer ja sam onaj koji nagrađuje." Jednostavno rečeno: "Isplati se ustrajati." "A bez vjere nemoguće mu je ugoditi, jer onaj koji želi pristupiti Bogu mora vjerovati da postoji Bog i da nagrađuje one koji ga traže" (Heb 11,6).
Želite li stvarno donijeti Kristu zadovoljstvo? Onda mu dajte potpuno pouzdanje. Ustrajte i ne kolebajte se. I ne zaboravite njegova obećanja za vas:
"Moj će pravednik živjeti od vjere; ako li otpadne, duša moja neće nalaziti zadovoljstva u njemu. A mi ne pripadamo onima koji otpadaju da propadnu, nego onima koji vjeruju da spase dušu" (Heb 10,38-39).