ISUS JE GOSPODAR SVEGA

Kad se Pavao pojavio na sudu, čuo je čudne optužbe iznesene protiv sebe: "Ovaj čovjek je politički fanatik. Širom svijeta stvara nevolje, uzbunjujući židovski narod. On je kolovođa sljedbe Nazarećanâ i raspiruje velike mase ljudi protiv Rima. Kriv je za pobunu."
Sve to bila je zamka koju su postavili njegovi protivnici, međutim, Pavao je vidio čak i veću zamku: sam sotona pokušavao ga je skrenuti od njegove središnje poruke o Isusu.
Kao vješt polemičar, Pavao se lako mogao pozabaviti svojim protivnicima. Ali odbio se uplitati u njihov politički sukob. Tu je odluku donio radi evanđelja koje je propovijedao.
Na kraju je bio odveden pred kralja Agripu da se sam brani. Ali na kraljevskom je sudu odabrao propovijedati Krista. Stavivši se u opasnost, neustrašivo je ispričao Agripi svoju dramatičnu priču: "Kralju, ja sam čuo glas Gospodnji! On me zbacio s konja i rekao mi svoje ime. Rekao je da je on Isus" (vidi Dj 26,13-14).
Kralja se duboko dojmila Pavlova poruka. Odbio je donijeti presudu apostolu te je umjesto toga naredio da bude poslan u Rim kako bi se pojavio na carskom sudu. Tijekom noći prije premještaja, Pavlu se ukazao Gospodin i rekao: "Budi odvažan!  Dakako, kao što si za me svjedočio u Jeruzalemu, tako ti treba svjedočiti i u Rimu" (Dj 23,11).
To je bilo sve ohrabrenje koje je Pavao trebao. Kad se pojavio pred najvišim političkim vođom onoga vremena, još se uvijek držao svoje poruke: "Isus je gospodar svega!"
Tako mi postajemo svjedočanstvo nade u svijetu koji nema nikakve nade. Kad nas netko pita, možemo odgovoriti s pouzdanjem i vjerom: "Isus je moja nada i mir. Ne trebam ovaj svijet, trebam samo njega."