ŠTO JE PROBLEM? - Jim Cymbala

Danas je veliko iskušenje u kršćanstvu učiniti našu poruku tako ukusnom masama da izgubimo element vatre. "Ivan svima izjavi: 'Ja vas, istina, krstim vodom. Ali dolazi jači od mene, komu ja nisam dostojan odriješiti sveze na obući; on će vas krstiti Duhom Svetim i ognjem'" (Lk 3,16).
Mi stvaramo bogoslužja ispunjena slatkišima i pahuljicama. Ali to neće proširiti Kraljevstvo i vidjeti Isusa proslavljenog. Ljudi ne mogu doći Bogu bez vrućeg djela Duha Svetog.
Nikada neću zaboraviti osobno iskustvo s Bogom prije više godina kad sam bio nov u službi. Molio sam sâm prije službe u utorak navečer. U to vrijeme crkva je bila u maloj oronuloj zgradi i znao sam da će na taj večernji molitveni sastanak doći manje od deset ljudi. Molio sam da Bog privuče u crkvu više ljudi i poveća oduševljenje zajednice.
Dok sam molio, Duh Sveti je radio. Otišao je do same moje srži i rekao: "Glavni problem nije nedostatak ljudi i njihova duhovna nezrelost. Ti si onaj koji trebaš biti promijenjen. Tebi nedostaje suosjećanje za ljude i ne ljubiš ih onako kako bih ja želio. U svojoj nesigurnost samo pokušavaš obaviti još jedan sastanak."
Radi se o vatri! Radi se o prodoru! To nije bilo lako čuti. Završio sam ničice pred Bogom. Došao sam tražiti Boga da mi pomogne s problemima svih ljudi u crkvi, a umjesto toga, njegova vatra prodrla je u moj problem.
Kad Duh radi u našem životu, on nas čuva od površnih isprika i igara krivnje koje volimo igrati. Plamen vatre odnosi sve lažno i vodi nas k istini.
Jim Cymbala je s manje od dvadeset članova započeo crkvu Brooklyn Tabernacle u jednoj maloj, oronuloj zgradi u problematičnom dijelu grada. Jim Cymbala je s manje od dvadeset članova započeo crkvu Brooklyn Tabernacle u jednoj maloj, oronuloj zgradi u problematičnom dijelu grada. Kao čovjek rođen u Brooklynu, dugo je prijatelj s Davidom i Garyjem Wilkersonom.