ILUSTRIRANE PROPOVIJEDI

Svijet treba ilustrirane propovijedi, snažne osobne primjere, Božje ljubavi.
U Ivanu 17,21 Isus je molio: "… da svi budu jedno. Kao što si ti, Oče, u meni, i ja u tebi, tako neka i oni u nama budu jedno, da svijet vjeruje da si me ti poslao."
Sjetite se, čak i u svojim posljednjim trenucima, Isus je još uvijek čeznuo za izgubljenim čovječanstvom. I davao je svojoj crkvi specifičnu uputu kako zadobiti izgubljeno mnoštvo. Razmotrite njegove posljednje riječi na tu temu: "Budite kao jedno! Odbacite sve borbe i podjele da svijet može vjerovati u mene."
Možda mislite: "To zvuči naivno. Hoće li crkva stvarno dosegnuti otvrdnula srca na taj način? Zar jednostavno ljubiti jedan drugoga uistinu osigurava nadnaravnu silu da se suzbije mržnja?"
Odgovor je da, da i da – apsolutno! Prema Isusu, snažna Božja ljubav najjasnije se otkriva svijetu bezuvjetnom ljubavlju među njegovim ljudima.
Upravo sada je jedna od sotoninih osnovnih strategija protiv crkve da unese podjelu i borbu. Kamo god pogledam u Kristovu tijelu širom svijeta, uvjeren sam da su na zadatak unutar crkvenih zidova poslane horde demona. Njihov cilj je uništiti ljubav kršćana jednih za druge.
Đavolja strategija je suptilna: on u Kristovu tijelu huška rasu protiv rase i bogate protiv siromašnih. Rasna se borba širom svijeta posebno hrani kroz televiziju i druge medije. Nisam godinama vidio bljuvanje takve rasne netrpeljivosti, a ona se sad uvlači i u dom Božji.
Zahvalan sam Bogu da u crkvi Times Square otpočetka nije važna boja kože niti razlika između bogatih i siromašnih. Svi koji prođu kroz naša vrata tretirani su s istim poštovanjem i dobrodošlom ljubavlju. Uživamo u Božjem blagoslovu mnoge godine i vjerujem da je to djelomično i zato što smo poslušni Kristovoj zapovijedi da ljubimo jedni druge kao što je on ljubio nas.