"IZRAVNAJ MOJ PUT!" - Gary Wilkerson

Ne slušajte lažne učitelje koji vas potiču da vjerujete kako Bog može biti iskorišten kao genij koji će ispuniti vaše želje. Nikada ne stavljajte dolar kad se skuplja prilog u crkvi nadajući se da ćete zauzvrat dobili više. Bog je uvrijeđen takvom vrstom lažnog učenja i pastvom koja to prihvaća. Naša molitva ne može biti: "Gospodine, blagoslovi me", naprotiv: "Gospodine, usmjeri me! Ispravi moje srce! Izravnaj moj put! Onda me nikakav lav neće moći proždrijeti i imat ću tvoju vlast da činim djela tvoga kraljevstva."
Uvijek je najbolje bježati od pokvarenosti prije nego se može dogoditi. U Bibliji iznova i iznova vidimo kako Bog uklanja svoj narod od pokvarenih situacija. Kad je zapovjedio Noi da uđe u arku, bilo je to da ukloni svoga slugu od pokvarenog svijeta. Kad je vodio Izraela u obećanu zemlju, uklanjao ih je iz egipatskoga ugnjetavačkog ropstva.
No nisu samo pali svijet i lažne crkvene vođe koji kvare. Tu je i stvar našega vlastitoga grešnog srca. Kad nam popularni propovjednici kažu: "Danas možeš imati uspješan život", nešto se u nama budi – posebno ako osjećamo da je naš život razočaravajući. Ali naš motiv za primicanje Bogu ne može biti: "Mogu li dobiti nešto od njega?" Ako je to u pitanju, težimo za pogrešnim bogom.
Ne govorim takve stvari često. Ali ne mogu odustati ni od čega što sam ovdje zapisao. Prijatelju, bježi od proučavanja Biblije koje jedino postoji da se osjećaš dobro. Izbjegavaj odnose koje te vode dublje u traženje zadovoljstva i daleko od traženja Krista. Nađi drukčiju zajednicu vjere ako se tvoja trudi da te uvuče u zgradu i onda te ne uči da vodiš Isus svugdje. Bježi – i znam da će Bog biti zadovoljan tvojom poslušnošću.