PREOBRAŽENI - Claude Houde

Jedna obitelj u našoj crkvi ima snažno svjedočanstvo. Oca je zlostavljao i tukao jedan vjerski lik kad je bio mlad i kao odrasla osoba, gorio je mržnjom prema vjeri čitavoga svog života.
Kad je prije nekoliko godina izgubio posao, žena je počela primati pomoć kroz nekoliko službi koju nudimo za obitelji u našem gradu. Kasnije, za Božić, postala je volonterka, i tada se sprijateljila s ljudima i malo-pomalo počela redovno pohađati crkvu.
NIKADA VIŠE NEĆU STAVITI NOGU U CRKVU
Godinu dana kasnije, kad je ponovno volontirala tijekom božićne distribucije, njezin ju je muž upozorio: "Slobodno idi, ali ja neću doći po tebe! Nikada više neću staviti nogu u crkvu!"
Na kraju posljednjeg dana volontiranja, nazvala je muža i rekla: "Dragi, tako sam umorna. Molim te dođi po mene u crkvi." Koji god da je razlog bio, on se nevoljko složio. Nakon više od jednog sata, još ga uvijek nije vidjela, tako da se zabrinula za njega. Gledajući po crkvi, našla ga je u svetištu kako nosi kutiju s hranom!
"Što to radiš?" pitala je.
"Pa, odlučio sam ući i sve to pogledati. Potrebna im je pomoć pa ću još malo ostati, ako nemaš ništa protiv."
SPUSTIO JE GLAVU I ZAJECAO
Dva sata kasnije, ovaj par ušao je u kola na crkvenom parkiralištu, nakon što su vidjeli stotine obitelji – siromašnijih od siromašnih – kako stižu u crkvu i primaju svoje košare i darove. Muž se više nije mogao suzdržati, spustio je glavu na volan i zajecao. Žena ga nikada nije vidjela takvog.
Godine zlostavljanja od ruku "vjerskih" ljudi koji predstavljaju Boga učinile su da mu se lice smoči onim suzama. Konačno je bio u stanju reći svojoj ženi: "Kad sam bio dječak, volio sam slušati ljude dok su govorili o Isusu i htio sam drugima pomagati poput njega."
Ove godine, njihova je cijela obitelj volontirala za Božić. Oni su nadnaravnom silom vjere postali živo kamenje, žive poslanice Njegove milosti, koje čitaju svi ljudi.

Claude Houde, vodeći pastor Eglise Nouvelle Vie (crkve Novi život) u Montrealu, Kanada, čest je govornik na konferencijama za crkveno vodstvo Expect koje održava World Challenge širom svijeta. Pod njegovim vodstvom crkva Novi život narasla je sa šačice ljudi na više od 3500 ljudi u dijelu Kanade sa svega nekoliko uspješnih protestantskih crkava.