ČUDO U MOJOJ OBITELJI - Nicky Cruz

Htio bih da možete iskusiti čudo koje je iskusila moja obitelj. Htio bih da možete osjetiti razliku kako živimo sad i kako smo živjeli u vrijeme moje mladosti. Danas žarko volim svoju braću i sestre. Ne postoji ništa što više volim raditi nego sjediti, smijati se, razgovarati i plakati s mojom obitelji.
MALI NICKY, VELIKI NICKY
Vrijeme kad putujem natrag u Portoriko u posjet moje su najdragocjenije uspomene. Kad idem kući, više nisam Nicky Cruz evanđelist ili govornik. Za moju stariju braću ja sam "mali Nicky", a za mojega mlađeg brata ja sam "veliki Nicky" – samo jedan od obitelji.
Ali nismo uvijek bili tako sretni, bezbrižni i dobri. U prošlosti, u mojoj je obitelji bilo mnogo boli, no nitko od nas ne gaji osjećaje ljutnje. Kad je Isus ušao u naše živote, sa sobom je donio eksploziju ljubavi, milosrđa i opraštanja. Nitko nije kivan. Među sobom ne zadržavamo ništa osim ljubavi u našim srcima. Ne trošimo vrijeme žaleći; samo se radujemo u Isusu kojega danas poznajemo – u budućnosti koju nam on svima donosi.
BRISANJE BOLI
Isus može učiniti za ljudsko srce što nitko drugi ne može. Kad on dođe živjeti u vaše srce, on čini više od opraštanja, on iza sebe ostavlja nadnaravno sjeme opraštanja koje ne samo da će izbrisati grijeh, nego i bol koju je grijeh donio. Ne samo da to sjeme može iscijeliti naše srce, nego može iscijeliti i naše odnose. Ono se može širiti kroz svaku povredu iz naše prošlosti i ukloniti je.
Nikada neću moći dovoljno zahvaliti Isusu za ono što je učinio za našu obitelj. Za opraštanje, milosrđe i milost koju je donio ponovno nas okupivši.
A on može isto učiniti za svakoga. Za svaku obitelj. Čak i za vašu, ako je to ono što trebate!

Nicky Cruz, međunarodno poznat evanđelist i plodan pisac, obratio se Isusu Kristu iz živote nasilja i kriminala nakon susreta s Davidom Wilkersonom u New Yorku 1958. godine. Priča njegova dramatičnog obraćenja ispričana je najprije u knjizi Davida Wilkersona Na život i smrt, a kasnije i u njegovoj vlastitoj vrlo traženoj knjizi Trči mali trči.