GOSPODNJI PLAN ZA NAS

Gospodnji plan za nas uvijek je bio jednostavan. Rekao je: "Ne moraš se bojati nikakve sile koja dolazi protiv tebe. Ja ću sve vrijeme djelovati kao tvoj branitelj. Budeš li se jednostavno pouzdavao u moja prisegnuta obećanja, bacajući se po vjeri pod moju skrb, ja ću ti biti svemoćni Bog. Ja ću svladati sve tvoje neprijatelje i oboriti ih pred tobom. Bit ćeš pobjedonosan, sjajan pobjednik – živeći svoje dane u miru, bez straha!"

Pitam vas, živite li svoje dane bez straha – mirna duha i mirna uma? Većina od nas ne živi ni djelić svoga vremena na taj način. Ulazimo i izlazimo iz takvih trenutaka mira, ali nismo u potpunosti ušli u Božji počinak.

Ako ste uznemireni, zbunjeni, izmučeni od grijeha koji vas lako zavodi, morate razumjeti da se Bog ne ljuti na vas! On vas ne želi disciplinirati ili vas osuditi. Naprotiv, čezne dati vam infuziju svoje svemoćne sile!

Bog je u biti rekao istu stvar u svim svojim savezima: "Tražim narod koji će vjerovati da ću ga izbaviti od svih njegovih neprijatelja!" "Nemojte zaboraviti Saveza koji sam sklopio s vama, i nemojte štovati drugih bogova, samo Jahvu, Boga svoga, poštujte, i on će vas izbaviti iz ruku svih vaših neprijatelja" (2 Kr 17,38-39).

U Starom zavjetu ti neprijatelji bili su poganski narodi – Filistejci, Moapci, Hetiti, Jebusejci, Kanaanci. Sve te zle sile tražile su kako bi uništile narod Božji i vratile ga natrag u ropstvo.

Danas su naši neprijatelji u duhovnom području – demonske sile, tjelesne požude, zle želje. A u Novom zavjetu Bog ponavlja obećanje svome narodu:

"Ja ću vam biti Bog, a ti ćeš biti moj sin, moja kći. Zapravo, bit ćeš moje dijete od sada pa kroz svu vječnost. Dakle, sjeti se saveza koji sam sklopio s tobom. Nećeš se bojati nikakva čovjeka ni sile, samo mene. Ja ću te izbaviti iz ruku svih tvojih neprijatelja, svakoga demonskog zlostavljanja, požude, dominantnih navika, svih grijeha koji lako zavode" (vidi Heb 8,10).