JA ĆU VAM NADOKNADITI

"Nadoknadit ću vam godine koje izjed(e) skakavac" (Jl 2,25).

Ovo je nevjerojatno obećanje! Mi želimo popraviti one izgubljene godine kad ga nismo slijedili, nadoknaditi mu i odužiti mu se! Ali on kaže: "Pogrešno! Ne možete mi se odužiti ni za jedan potraćen sat. Hodajte sad preda mnom u pravednosti i okrenite se od svojih grijeha, a ja ću vam nadoknaditi svu štetu, bila ona vaša, vaše obitelji ili moja!"

Raskajanom grešniku Gospodin izjavljuje: "… Ne boj se! Budi sretan, raduj se, jer Jahve učini djela velika" (Jl 2,21). Ne trebate se stidjeti svojih potraćenih godina. Bog će ukloniti od vas bezbožnu vojsku te ćete jesti i biti siti. Nikada se više nećete stidjeti (vidi Jl 2,19-20.26-27).

Rodili ste se za njegove vječne naume. On je za vas isplanirao život zadovoljstva, radosti i korisnosti u njegovu kraljevstvu, ali onda je došao grijeh i Božji plan za vaš život bio je prekinut. Došao je proždrljivac i godine su se potratile, izgubile.

Ali sada, u Kristu, sve je novo – čak i kalendar! Gospodin odlazi do dana kad je došao skakavac i uklanja sve one potraćene godine te započinje računati od trenutka kad ste se pokajali. Spremljeni su svi blagoslovi koje ste promašili. Gospodin je zapravo čuvao svu radost, mir, otkrivenje i korisnost za koje ste mislili da su mrtvi i zauvijek nestali.

Proklete u paklu proganja vizija onoga što bi njihovi životi mogli biti. Neki mogu vidjeti što su izgubili. Ali nije tako za one koji su se pokajali. Svi će biti obnovljeni. I nikada više neće morati reći: "O, što sam promašio! Što sam mogao biti! Bog je toliko imao za mene, ali uprskao sam." Ne! Bog može nadoknaditi sve potraćene blagoslove.

Gospodin želi izliti na nas sav blagoslov i svu radost koju smo ranije promašili. Međutim, on to ne nadoknađuje samo s izlijevanjem. Izlijevanja postaju prelijevanja! "Gumna će biti puna žita, kace će se prelijevati od vina i ulja" (Jl 2,24).

U pokajanju je velika snaga! Ono nam vraća sve što je gusjenica uništila. Bog sve to uskrsava!