EVANĐELJE SILE by Gary Wilkerson

Evanđelje Isusa Krista nije samo evanđelje evangelizacije nego i posvećenja. Sila koja nas spašava ista je sila koja nas čuva da hodamo u strahu i drhtanju. Moramo naučiti koje je oružje našega ratovanja te početi rasti i sazrijevati.

Kažem sve to, ali imam i dobru vijest za vas. Na raspolaganju je sila, djelo Duha koje je duboko, slavno i dinamično! Kad Duh Božji dolazi u srce vjernika koji čvrsto stoji na svom temelju i u vjeri, on raste i sazrijeva. U njemu se događa oslobađanje sile koja iscjeljuje nutrinu i zatvara vrata onome što je vani. Volim ono što Nehemija, koji je slika Duha Svetog, kaže onima koji su pokušali steći ulazak u Jeruzalem:

Zamišljam Isusa kako stoji na vratima moga života! Kad dolazi sotona da me udari, Isus stoji između mene i neprijatelja te govori: "Upozorio sam te jednom. Odmakni se! Na pogrešnom si mjestu. Započeo si nešto što ne možeš dovršiti. Baviš se s nekim tko je veći od tebe."

Zamišljam silu Božju na zidu mog života. Iznutra sam čist, ali čujem one stvari koje su s vanjske strane i viču: "Ne možeš ostati čist."

Ali mogu ostati čist jer imam Isusa na zidu svoga života koji govori: "Sotono, što misliš, tko si ti? Što ti imaš s mojim djetetom koje je pokriveno krvlju Janjeta, očišćeno, posvećeno i učinjeno svetim? Zašto govoriš te opake stvari?"

"Ali u svemu ovome sjajno pobjeđujemo po onome koji nas je ljubio" (Rim 8,37).

Isus je učinio da smo svi pobjednici u njemu!