GRLICE

Bog me čuvao tijekom mojih borbi pokazujući mi tajnu nade kralja Davida. Tužeći i prigovarajući, David se pitao zašto se Bog ljuti na njega. Pozvao ga je da pruži ruku i uništi neprijatelja (Ps 74,11). Činilo mu se da neprijatelj Božji preuzima kontrolu te je u svom očaju molio: "Ne predaj jastrebu život grlice svoje" (Ps 74,19).

I mi se, kao David, vidimo poput malih grlica, okruženi zamkama i stupicama zlih. To me ohrabrilo u mojim najtežim razdobljima iskušenja da se vidim kao njegova draga ptičica koja počiva na njegovu obećanju da će je sačuvati od zamki zlikovaca. Poput grlice, i mi čeznemo za nazočnošću našega dragog Spasitelja.

Zamišljam Krista kako dolazi k meni u liku grlice – njegov Duh Sveti – otkrivajući mi svoju neprestanu ljubav i neprestanu brigu. Kako teško za shvatiti da se tako velik i veličanstven Bog spušta poput grlice da se poveže s mojim potrebama! Nije li sišao na Krista poput goluba na njegovu vodenom krštenju?

Dijete Božje, prolaziš li kroz teška razdoblja? Je li trpljenje u tvom domu? Jesi li povrijeđen? Jesi li povremeno zbunjen zbog oštrine svega toga? Sjeti se, ti si Gospodnja mala grlica i on te nikada neće predati zlome. Izbavit će te iz zamke neprijatelja i pokazati ti koliko ti je odan u tvom času potrebe. On je pored tebe sve vrijeme, poput goluba, te ti šapće i dijeli s tobom svoju ljubav.

Salomon je, govoreći o Kristu, rekao: "Oči su njegove kao golubi nad vodom potočnom; zubi kao mlijekom umiveni, u okvir poredani" (Pnp 5,12). A za crkvu, Gospodnju ljubljenu, zapisano je: "Ali je samo jedna golubica moja, savršena moja" (Pnp 6,9). Mi smo jedno u Kristu – njegova golubica, njegova grlica.

Vrabac pada na zemlju, ali ne i grlica. On je drži na dlanu svoje ruke, zaštićenu i sigurnu u njegovoj ljubavi. A što je najbolje od svega, Gospodin će nas izbaviti iz naših nevolja i dokazati nam svoju vječnu vjernost. Kroz sve to proći ćemo radujući se u potpunom počinku i pouzdanju u njegovu silu i ljubav.