BUDITE SVETI

Tri mjeseca nakon što su napustili Egipat, Izraelci su stigli do podnožja gore Sinaj i podigli tabor. Mojsije se tada popeo na tu krševitu goru da razgovara s Gospodinom i Bog mu je rekao: "Doći ću k tebi u obliku gustog oblaka da me narod može čuti dok s tobom razgovaram. Tad će ti uvijek vjerovati. Siđi i pripremi narod za moj dolazak – posveti ih."

Ujutro trećeg dana prolomila se strašna grmljavina, munje su sijevale i gust se oblak spustio na goru. Gora Sinaj sva bila je zavijena u dim jer je Jahve sišao na nju u obliku ognja. Čitava gora silno se tresla kao da je nastao silan zemljotres, a dok je truba sve glasnije i glasnije trubila, Mojsije je govorio i Bog mu je grmljavinom odgovarao (vidi Izl 19,9-19).

Bog je grmljavinom odgovarao Mojsiju i svome odabranom narodu: "Vi ćete mi biti kraljevstvo svećenika, narod svet …" (Izl 19,6).

Proročanstvo od kojega se zemlja tresla, zapisano u Hebrejima, treba se objaviti u ovo vrijeme. Bog je obećao da će još jednom govoriti – upravo kao što je govorio na brdu Sinaj.

"Njegov je glas onda potresao zemlju, a sad ovo obećava: 'Ja ću još jednom potresti ne samo zemlju nego i nebo'" (Heb 12,26).

"Pazite da ne odbijete onoga koji vam govori! Jer, ako nisu izbjegli kazni oni što su odbili da slušaju onoga koji im je htio govoriti na zemlji, kako ćemo izbjeći mi ako odbijemo da slušamo onoga koji nam govori s nebesa" (Heb 12,25).

Bog s neba još jednom govori istu poruku koju je govorio u Mojsijevo vrijeme. Naš Bog i sada gromoglasno govori ovu strahovitu zapovijed: "Budite sveti jer sam ja svet" (1 Pt 1,16).

Kako ostajemo sveti u ovo pokvareno vrijeme? Tko se može sačuvati da ne bude okužen svime time? Nitko u svojoj vlastitoj snazi, što znači da jedino Bog ima snagu sačuvati nas svetima – predstaviti nas sebi kao sveti narod bez ljage i bez bore.

Bog koji nam daje svoju svetost ima snagu u njoj nas sačuvati! Najsigurnije mjesto na zemlji u podnožju je njegova križa, u poniznosti pred prijestoljem Božjim. Što su vremena pokvarenija, više moramo biti predani njemu!