STANITE I SLUŠAJTE

Pitam se umori li se Gospodin ikada od svoje djece koja dolaze u njegovu nazočnost i nijednom ne stanu da slušaju! Ništa nije tako prazno i neispunjeno kao jednosmjerna komunikacija. Pokušajte satima nekoga slušati bez da uspijete reći riječ. To vas ostavlja s osjećajem osamljenosti. Čovjek koji je izbacio teret iz svojih grudi odlazi osjećajući se bolje, ali jadan slušatelj ostaje neispunjen.

Koliko puta smo ostaviti svoga Gospodina samoga u tajnoj klijeti, osamljena i neispunjena? Jurimo u njegovu nazočnost sa: "Slava ti, Isuse! Ljubim te, Gospodine! Evo ovdje je moj popis robe za kupovinu i kartica na kojoj stoji koje iscjeljenje trebam. Amen." Koliko puta je on bio spreman i željan otvoriti svoje vlastito srce da govori, kad gle, tamo nije bilo nikoga?

Ako molimo jedan sat, jedan sat govorimo. Ako molimo satima, satima govorimo. Ako molimo cijelu noć, govorimo cijelu noć – milijuni glasova govore i slave. Sav moj propovjednički život proveden je bio u pokušaju da navedem ljude moliti. Vidim da to nije bio problem. Stvaran problem je taj što Spasitelj ostaje u tajnoj klijeti sam, neispunjen, jer nam nije uspio reći nijednu riječ.

Nakon što smo rasteretili svoje srce, ostavili smo klijet molitve. Rekli smo mu naše nade, snove, želje. Ostavili smo to sveto mjesto molitve zadovoljna uma. Da, naš Gospodin je još uvijek bio tamo gorljivo čekajući i čeznući da sudjeluje u razgovoru. Vjerujem da nam je htio reći: "Da, da, hvala za tvoje slavljenje. Prihvaćam to. Tako sam sretan za ovo vrijeme da budeš nasamo sa mnom. Čuo sam tvoju molbu i Otac će ti dati želju tvoga srca. Ali čekaj, molim te! Nemoj sad otići. Imam neke stvari koje želim s tobom podijeliti. Moje srce čezne da se rastereti tebi. Spremio sam tvoje suze. Smirio sam tvoj uznemiren um. Sad dopusti da ja govorim. Dopusti mi da ti kažem što je na mom srcu."

Naš Gospodin Isus želi govoriti. On nam želi reći što lomi njegovo srce u našoj generaciji. On želi govoriti svakom djetetu o divnom planu koji ima za sve koji se uzdaju u njega, otkrivajući slavne istine. On nam želi dati vodstvo za nas same i pomoć u odgoju naše djece; rješenja za naše probleme; nove službe i službe koje će spašavati izgubljene; specifične riječi u vezi s poslom, karijerom, domom, životnim partnerom; istine o nebu, paklu i dolazećim katastrofama. A što je još više, on nam želi govoriti o tome koliko nas ljubi i brine se za svoje vlastite.

"Evo stojim na vratima i kucam. Ako tko čuje moj glas i otvori vrata, ući ću k njemu i večerati s njim, i on sa mnom" (Otk 3,19-20).