LUDA VJERA by Gary Wilkerson

Naslućujete li da će Bog u vašem životu osloboditi nešto ogromno? Možda je govorio vašem srcu: "Pripremio sam nešto posebno za tebe. Ubrzo ćeš ući u život sa mnom kakav nisi poznavao." Možda je vaš život već bio vrlo blagoslovljen od Boga. Sad Duh Sveti govori da će se njegovo dugogodišnje obećanje doći do potpunog ostvarenja – i ono će vas zadiviti. Ako to sada opisuje vaš život, mogu vam reći sa svim autoritetom Pisma: Pripremite se istražiti svoje srce.

Ovaj sljedeći dio je ono što ja nazivam "luda vjera". Luda vjera je vjerovati da bez obzira kako su stvari dobre, najbolje tek dolazi. To je vjera koja kaže: "Koliko god maštamo i činimo velike stvari za kraljevstvo Božje, njegova vizija je uvijek veća." Što je Gospodin učinio tijekom ovoga kratkog postojanja crkve u kojoj sam ja pastor, nadmašilo je i moja najveća očekivanja. Nijedan tjedan ne prođe a da netko ne preda svoj život Isusu. Kad god dijelimo hranu siromašnima, mnogi primatelji pitaju: "Zašto to radite?" A mi odgovaramo: "To je Isus!" i oni predaju svoje živote njemu.

Sve se to događa čudom. U tri godine, naša je crkva narasla od tri bračna para na gotovo 1500 ljudi u nedjelju. Novi vjernici brzo sazrijevaju u vjerne učenike, sve više spoznajući Boga.

Bog ne samo da je nadmašio naša očekivanja, nego nam pokazuje i što su njegova očekivanja i to je divno gledati. Još je uvijek četvrt milijuna ljudi samo u našem području koji ne poznaju Krista i prošle godine Gospodin nas je potaknuo da započnemo s dvije nove crkve.

A ovo je najluđi dio uopće: ja vjerujem da veće stvari tek dolaze. Uvjeren sam da će se Bog otkriti na još snažniji način – ne samo u spašavanju, nego i u evangelizaciji i pomoći siromašnima te utjecaju na grad.

Zvuči nevjerojatno, zar ne? Dakako. Ali sad dolazi težak dio. Upravo u toj točki Bog traži od svoga naroda da ispita svoje srce.

Svjesni smo da je naša pravednost kao prljave krpe i da nam je potrebna njegova milost. Ali činjenica je da upravo kad smo na rubu Božjega najvećeg djela u našim životima, on od nas traži da si odgovorimo na ova pitanja: "Postoji li u mom srcu išta što ne ugađa Gospodinu? Jesam li zanemario učiniti nešto što me tražio?" Ja u svom životu ne želim ništa što bi sprečavalo ono što Bog želi činiti!