Ljubljeni

ISUS KRIST JE GOSPODIN SADA I ZAUVIJEK. SLAVA NJEGOVOM DRAGOCJENOM IMENU!

 

Toliko patnje! Toliko tuge! Toliko žalosti od bolesti i katastrofa! Toliko povrijeđenih vjernika! Toliko ljudi suočenih s financijskom krizom! Biblija nam kaže: "Mnoge nevolje ima pravednik …" Međutim, sljedeći izraz u tom retku mijenja čitavo njegovo značenje: "…ali ga Jahve od svih izbavlja" (Ps 34,20).

 

David je vapio: "Spomeni se, o Jahve, Davida i sve revnost njegove" (Ps 132,2). Ovaj pobožan čovjek suočio se s mnogim nevoljama. Njegova je molitva bila: "Gospodine, ti si izbavljao i druge iz njihovih nevolja. Ne zaboravi na mene. Pomogni mi, izbavi me!"

 

I apostol Pavao podnosio je mnoge nevolje. Pisao je: "Jedino mi Duh Sveti jamči u svakom gradu da me čekaju okovi i patnje" (Dj 20,23). I dodaje: "(Neka) se nitko ne pokoleba tim nevoljama" (1 Sol 3,3). Govorio je: "Dragi sveti, ne ispitujte zašto se moram suočiti s toliko velikih nevolja. Mene te stvari ne navode da ispitujem Boga."

 

"Naprotiv, preporučujemo sebe same u svemu kao Kristovi službenici velikom postojanošću: u nevoljama, u nuždama, u tjeskobama" (2 Kor 6,4). Uočite Pavlov naglasak ovdje na "veliku postojanost". Gubite li vi postojanost u svojoj nevolji? Jeste li se tako obeshrabrili da ste došli do točke kad odbacujete svoju vjeru?

 

Pisali su mi jedan pastor i njegova žena: "Tako smo obeshrabreni. Tako se loše s nama postupa i tako smo prezreni. Financijski smo uništeni i vidimo malo roda od našega rada. Molili smo, vjerovali i stajali na vjeri. Ali sad smo na kraju snage. Ne želimo sumnjati, ali potrebno nam je čudo. Potrebno nam je da vidimo barem neki znak da možemo dalje.

 

Svaka riječ koju imam za ohrabrenje oborenih čini se neprikladna. Ali ovo znam: mi služimo jednom dobrom nebeskom Ocu. Njegova Riječ kaže da on suosjeća s našim slabostima. Moja je čvrsta vjera da on i sada čeka da odložite sve svoje strahove, tjeskobe, pitanja – sve svoje brige i bremena – i pouzdate se da će vas on izbaviti zbog svoje nježne dobrote prema vama.

 

Čvrsto se držite sljedećih redaka Pisma i dopustite da se u vašem srcu podigne vjera. Bog vas nije zaboravio.

  •       Psalam 117,2: Silna je prema nama ljubav njegova, i vjernost Jahvina ostaje dovijeka!"
  •      Psalam 119,76: "Tvoja ljubav nek mi bude tješiteljicom po obećanju koje si dao sluzi svom.
  •       Izaija 54,7-8.10: "Za kratak trenutak ostavih tebe, al u sućuti velikoj opet ću te prigrliti. U provali srdžbe sakrih načas od tebe lice svoje, al u ljubavi vječnoj smilovah se tebi, govori Jahve, tvoj Otkupitelj. Nek se pokrenu planine i potresu brijezi, al se ljubav moja neće odmać od tebe, nit će se pokolebati moj Savez mira, kaže Jahve koji ti se smilovao."