ČVRSTO OBEĆANJE

Bog nam je dao jedno čvrsto obećanje za život na ovoj zemlji. On kaže da kad nas naš neprijatelj pokuša zgaziti, "narod će moj poznati moje ime, i shvatit će, u onaj dan, da sam ja koji govorim: 'Evo me!'" (Iz 52,6). Drugim riječima, Bog kaže: "Kad ste u svojoj najmračnijoj kušnji, doći ću i reći vam riječ. Čut ćete me kako kažem: "To sam ja, Isus, vaš Spasitelj. Ne bojte se!'"

 

U Mateju 14, učenici su bili u lađici, bacani amo-tamo u strašnoj oluji naletima vjetra i valova. Iznenada su vidjeli kako Isus ide po vodi prema njima. Pismo kaže: "Kad ga opaziše gdje ide po moru, učenici se preplašiše i rekoše: 'Sablast!' te od straha počeše vikati" (Mt 14,26). Što je Isus učinio u tom strašnom trenutku? "Ali im Isus odmah reče: 'Odvažni budite! Ja sam, ne bojte se'" (Mt 14,27).

 

Pitao sam se zašto je Isus upotrijebio te određene riječi: "Odvažni budite!" Zašto je to rekao tim ljudima koji su mislili da će poginuti?

 

Riječ biti odvažan ovdje znači "biti opušten, sretan, oslobođen straha". A ovdje, u trenutku ove neprilike učenikâ, Isus je povezao tu riječ sa svojim identitetom. Sjetite se, ovi ljudi osobno su ga poznavali. On je od njih očekivao da će po vjeri stajati na njegovoj riječi. Govorio je: "Otac je obećao da ću u vašoj oluji doći k vama. Pisano je: 'Shvatit će, u onaj dan, da sam ja koji govorim: 'Evo me' (Iz 52,6). Došao sam sad k vama u vašoj oluji. Usred svega ovoga ovdje, to sam s vama ja, Isus. Dakle, odvažni budite!" Naš Spasitelj očekuje istu reakciju vjere i od nas, u naša tegobna vremena.