ŽIVOT U BOŽJEM POČINKU

Moja žena Gwen imala je trideset četiri godine kad joj je prvi put bio otkriven rak. Kad smo dobili tu vijest, bili smo potpuno svladani. Upravo smo se doselili u New York, da bih ja započeo službu s uličnim bandama. Dok sam sad hodao ulicama propovijedajući članovima bandi i ovisnicima, morao sam se boriti sa suzama tjeskobe i straha. Ali Gospodin me neprestano razuvjeravao: "Davide, ja sam vjeran. Neću napustiti ni tebe ni tvoje ljubljene." Bog je hodao sa mnom kroz tu strašnu kušnju i svaku drugu koja je slijedila.

Međutim, Gospodin ne želi da naša pobjeda bude samo jednokratno iskustvo. Njegov cilj nije da izronimo iz krize govoreći: "Hvala Bogu, sačuvao sam vjeru kroz to." Da, možda ste uspjeli kroz tu jednu, ali kao i pobjedonosnom Izraelu na Crvenom moru, doći će druga kušnja i to može biti potpuno drukčiji test.
Živeći u Božjem počinku je stil života. On želi da nas održava njegov mir i pouzdanje u svim našim kušnjama, znajući da naš veliki svećenik suosjeća s našim slabostima.

Nemojte pogrešno razumjeti, ne govorim o postignuću nekakvoga stanja nirvane. Mnogi učitelji New Age-a tvrde da je jedini način kako bi se podnijela buduća kriza da se sada otvrdne srce te uništi sva ljubav. Ukratko, ako se jednostavno prestanete brinuti za ljude, nećete biti povrijeđeni. Zbog toga, trebali biste se očeličiti na životne katastrofe.

Međutim, Bog nikad nije proslavljen kad njegove sluge obamru. To nije ono što njegov počinak znači. Počinak je u vezi s učenjem kako se pouzdavati u njegovo obećanje da će nam biti vjeran u svemu.

Ja sam otac četvero djece i djed i mogu iskreno reći kako nikada nisam stajao u blizini i promatrao jednoga od mojih potomaka kako pati a da nisam htio ući u trpljenje s njim. U takva vremena, učinio bih sve u mojoj moći da ih ozdravim i izbavim. Pitam vas, koliko više naš nebeski Otac ljubi nas, hoda s nama u našim kušnjama i čezne da iscijeli naše povrede?

"Dakle: ako vi, premda ste zli, možete davati djeci svojoj dobre darove, koliko će više Otac vaš nebeski dati dobra onima koji ga mole" (Mt 7,11).