POTPUNO PRIPREMLJEN

Ja želim biti vojnik koji je potpuno pripremljen za bojno polje. Znam da se pobjeda zadobiva daleko prije nego bitka započinje. Zadobiva se na vojnom poligonu, kroz obuku i stjecanje kondicije. Kad neprijatelj iznenada dođe na mene, bit će mi potrebna sva raspoloživa municija, a ta municija dobiva se kroz snažnu Riječ Božju koju krijem u svom srcu. I tako, sljedeći put kad me đavao napadne, siguran sam da ću imati rezerve na koje ću se moći osloniti. Zadobio sam bitku nasamo s Bogom, prije nego na bojnom polju.

Jeste li odani vojnik, vjerujući da vas Bog čak i sada oprema? Ako je tako, onda ispunjavate tri postavljena uvjeta:

1. Marljiv ste čitatelj Riječi Božje.

Dok proučavate Pismo, počinjete razumjeti koliko vas Bog ljubi. Ako niste uvjereni u njegovu apsolutnu ljubav, nećete biti u stanju nositi se ni s jednom nadolazećom krizom. Uvjereni u njegovu ljubav postajete jedino kroz gutanje njegove Riječi.

2. Svakodnevno njegujete prisnost s Bogom, kroz kvalitetno vrijeme u molitvi.
Naš Gospodin želi da mu vapimo u vrijeme naših kriza. Ali molitva tijekom naših nevolja nije dovoljna. Moramo tražiti našega Oca i u dobra vremena. Naša vjera nije da bi bila samo u određenim situacijama. Ona mora doći iz razvijanja odnosa s Gospodinom.

3. Vjerujete da Bog neće dopustiti da se suočite s nekom kušnjom a da ne stvori put za vas kako biste je podnijeli.

Ako bi na vas došla velika kušnja, ne morate se brinuti hoćete li biti dovoljno jaki ili ćete klonuti. Naš Otac daje milost kad je potrebna. A ako ste razvili blizak, prisan odnos s njim, on će, kad vam bude potrebno, uliti u vas svoju milost da izdržite.

Bog vas poziva da uđete u njegov počinak – danas.

"Dođite k meni svi koji ste umorni i opterećeni, i ja ću vas okrijepiti (dati vam počinak)" (Mt 11,28).