ŽIVJETI KRISTOV ŽIVOT

"U početku bijaše Riječ, i Riječ bijaše kod Boga – i Riječ Bijaše Bog … I Riječ tijelom postala i nastanila se među nama. I mi smo promatrali slavu njegovu, slavu koju ima kao Jedinorođenac od Oca" (Iv 1,1.14).

Koliko Riječi je postalo tijelom? Sva Riječ! "Jer u njemu tjelesno prebiva sva punina božanstva" (Kol 2,9). Kako, dakle, živimo o svakoj riječi koja izlazi iz usta njegovih? Uzimamo li blok i olovku te zapisujemo svaku Isusovu zapovijed, zatim se discipliniramo grabeći svaku pojedinu dok ih sve ne izučimo? Ljubljeni, čak i nakon svih ovih godina propovijedanja, ja još uvijek ne znam sve mnoge dragocjene Gospodnje zapovijedi!

Kao što to ja vidim, samo je jedan način da se ugodi Gospodinu: prinijeti mu svoje tijelo – da se naš ja makne s puta – i dopustiti Isusu da živi svoj život u nama. Pavao je rekao: "Živim, ali ne više ja, nego Krist živi u meni" (Gal 2,20). To nije bio neki mističan duhovni život zatvoren u granicama uma. Ne! Pavao nastavlja u istom retku: "Život koji sada provodim u tijelu, provodim u vjeri u Sina Božjega."

Bog nas vodi do one velike dobre zemlje pune mlijeka, meda, ulja i vina – do duhovnih blagoslova u Kristu za koje nas je pripremio. Kad je naše tijelo tako mrtvo, razapeto, poniženo i ovisno, Krist ga posjeduje i živi svoj život u nama i kroz nas. Bog ne radi kroz tijelo, čak ni "dobro" tijelo! On jedino radi kroz svoga Sina Isusa!

Pavao je bio "dobar" čovjek – svet, besprijekoran, držeći Božje zapovijedi. Ali taj "dobar" Pavao morao je dnevno umirati da bi Krist mogao činiti svoje djelo i živjeti svoj život u njemu. Za Pavla je ključ bio: "Ali ne ja, nego Krist" – svakodnevno odlažući Pavla i stavljajući na se Krista. Međutim, toliki od nas ne žele da živi Isus; mi ga samo želimo obuči kad nam je zgodno; skidati ga i oblačiti poput odijela!

Živjeti Krista nije komplicirano. Prvo, morate htjeti njegov život sa svime što je u vama. Zatim se vi morate maknuti s puta i sve predati njemu, uzdajući se da vas potpuno posjeduje. Na kraju, morate vjerovati da koliko god se ispraznite od sebe, toliko će vas on ispuniti!