SJEME OPRAŠTANJA by Nicky Cruz

Htio bih da iskusite čudo koje je iskusila naša obitelj. Htio bih da možete osjetiti razliku kako živimo sada i kako smo živjeli tijekom dana moje mladosti. Danas žarko volim svoju braću i sestre. Ne postoji ništa što bih radije učinio nego da sjedim s njima, smijem se, razgovaram i plačem s mojom obitelji.

Moji posjeti u Portoriko, neke su od mojih najdragocjenijih uspomena. Kad idem kući, više nisam Nicky Cruz evanđelist ili govornik, samo brat. Samo sam jedan od obitelji i to volim. Zapravo, dvojica od moje braće pastori su crkava u Portoriku i oni me čak nikada nisu ni tražili da govorim u njihovim zajednicama. Znaju da kad dolazim kući, dolazim da budem s njima.

Imam toliko uspomena ostajanja s obitelji dokasna uz jelo, smijeh, šalu, molitvu i plač. Ponekad ostajemo do jedan ujutro pričajući priče, izmjenjujući šale, uživajući u zajedničkoj radosti. To je kao jedna velika zabava.

Ali to nekada kod nas nije bilo tako. Nismo uvijek bili tako sretni, bezbrižni i puni ljubavi. Kad je Isus ušao u naše živote, sa sobom je donio eksploziju ljubavi. Otvorio je ustave milosrđa i opraštanja. U mojoj obitelji mnogo je bilo boli u našoj prošlosti, ali nitko od nas ne gaji osjećaje ljutnje. Nitko ništa ne zamjera. U našim srcima nemamo ništa drugo osim ljubavi. Ne provodimo vrijeme žaleći; radujemo se u Isusu kojega poznajemo danas i u budućnosti koju nam on svima donosi.

Srce mi je slomljeno kad vidim obitelji koje čvrsto drže prošlost. Braća i sestre čvrsto drže gorčinu i ljutnju iz dana koji su davno nestali. Muževi i žene, koji su bili povrijeđeni riječima ili djelima, dopuštaju boli da se zagnoji, raste i izjeda ih poput raka.

Za ljudsko srce Isus može učiniti što nitko drugi ne može. On može donijeti promjenu iznad svega što bismo mogli zamisliti. Kad dođe živjeti u vaše srce, on čini više od opraštanja, on ostavlja sjeme oproštenja. Nadnaravno sjeme koje neće samo istrijebiti grijeh, nego istrijebiti i bol koju je grijeh donio.

Nikada neću moći dovoljno zahvaliti Isusu za ono što je učinio za našu obitelj.

Za oproštenje, milosrđe i milost koje nam je donio, dovodeći nas ponovno sve zajedno.
A on može isto učiniti za svakoga.

__________

Nicky Cruz, međunarodno poznat evanđelist i plodan pisac, obratio se Isusu Kristu iz živote nasilja i kriminala nakon susreta s Davidom Wilkersonom u New Yorku 1958. godine. Priča njegova dramatičnog obraćenja ispričana je najprije u knjizi Davida Wilkersona Na život i smrt, a kasnije i u njegovoj vlastitoj vrlo traženoj knjizi Trči mali trči.