ON ĆE VAM BITI OTAC

Moj zemaljski otac s ljubavlju me ukorio kad god sam se loše ponašao. Međutim, kad god me istukao, nakon toga natjerao me da ga zagrlim. Koliko god ga nisam htio zagrliti, nikada neću zaboraviti kad sam stavio svoju glavu na njegovo rame i zaplakao. Uvijek mi je rekao: "Davide, volim te. Bog ima svoju ruku na tebi i neću dopustiti da te đavao dohvati."

Isto tako, u Drugoj Pavlovoj poslanici Korinćanima čujemo dragi ukor našega nebeskog Oca. On upozorava: "Pobjegnite što dalje možete od grijeha i svijeta. Bježite od zla!"

"Zato iziđite između njih i odvojite se – veli Gospodin! Ne dotičite se ničega nečista, i ja ću vas primiti! Ja ću vam biti Otac, a vi ćete mi biti sinovi i kćeri, veli Gospodin, Svemogući" (2 Kor 6,17-18).

Bog nam ovdje govori: "Ja sam izabrao biti vam Otac i tu svoju ulogu neću dijeliti s đavlom. Ako se budete miješali sa svijetom ili se držali neke nečiste stvari u svom životu, tada naše zajedništvo neće funkcionirati. Da bih ja bio vaš jedini Otac, morate ostaviti svijet i njegova zadovoljstva – odbaciti svoj grijeh. U svom životu ne možete zadržati nijednu prljavu stvar."

Nadalje kaže: "Ja vas želim voditi. Želim vam biti naklonjen kao što samo ja mogu biti naklonjen svojoj djeci. Zbog toga neću dozvoliti da dolazite k meni s rukama koje su dodirivale ikakvu nečistu stvar. Odvojite se od svega toga i tada ću vas primiti kao sina, kćer. Čeznem biti Otac za vas!"

Ako želite slijediti Isusa, ne dolazite k njemu polovično. Izađite potpuno iz svijeta. Vaš Otac kaže: "Ako se pouzdate u mene kao u svoga Oca da ću vas izbaviti, poslat ću Duha Svetog i dati vam snagu i autoritet. Dok ste u borbi, davat ću vam nadu i izvest ću vas iz nje."