ISUS JE DOŠAO DA NAM OTKRIJE NEBESKOG OCA

Isus je došao na zemlju kao Čovjek da izbavi čovječanstvo od grijeha i svake vrste ropstva i utamničenja. Ta činjenica čvrsto stoji u umovima i srcima većine kršćana. Ali Krist je došao na zemlji i da nam otkrije nebeskog Oca.

Rekao je svojim učenicima: "Otac me poslao" (Iv 5,36). Rekao je: "Ja sâm od sebe ne mogu ništa činiti … ne tražim svoju volju, nego volju onoga koji me poslao" (Iv 5,30). I konačno je izjavio: "Ja idem k Ocu" (Iv 14,12).

Pažljivo poslušajte što Isus govori: "Došao sam od Oca i dok sam ovdje, činim samo njegovu volju. Ubrzo ću se vratiti Ocu."

Rekao je da je čitav njegov život u vezi s nebeskim Ocem: njegov dolazak na zemlju, cilj dok je ovdje i povratak. Sve je to bilo u vezi s otkrivanjem Oca.

"Sin ne može ništa sam od sebe učiniti, nego samo ono što vidi da čini Otac … Jer Otac mu … pokazuje sve što sam čini" (Iv 5,19-20).
Rekao je da nema svoju vlastitu volju, da ništa ne čini na zemlji osim volje svoga Oca. Farizejima je zapravo rekao: "Gledajte moj život, moju službu, sva čuda i dobra djela koja činim i vidjet ćete nebeskog Oca. Sve što ja činim, odraz je onoga što je Otac i to sve sa svrhom da vam ga otkrijem."

"Sve mi je predao Otac moj. Nitko ne pozna Sina nego Otac, i nitko ne pozna Oca nego Sin, i onaj komu Sin htjedne objaviti" (Mt 11,27).
Isus ovdje govori: "Nije moguće da znate tko je Otac ako vam ga ja ne objavim. Ne možete dobiti svoje vlastito otkrivenje samo čitanjem Biblije ili pohađanjem crkve. Ja vam ga moram objaviti."

"Nitko ne dolazi k Ocu osim po meni" (Iv 14,6).