MISIJA CRKVE : ŽIVJETI ZA DRUGE

Jedan jednostavan način da izmjerite ljubite li zdravo jest da ispitate kako vodite brigu za interese drugih.

Kao pastor, moram osmisliti čvrstu viziju kako da to činim. Bog me zadužio da pobudim ljude na akciju i na neumorno vršenje poslanja koje nam je dao. To zapravo mogu na jedan od dva načina: kroz svoju vlastitu ambiciju, navaljujući da postignem svoje individualne ciljeve, ili prihvaćanjem Kristova srca, čineći da moje poslanje bude ljubav.

Ako moja crkva naraste na deset tisuća članova, a ja kao svoju viziju nemam ljubav; ako naša crkva pošalje tisuću misionara, ali nema ljubavi – onda smo kao tijelo vjerujućih promašili u svome pozivu. Podižemo lažne poslanike i izvozimo slab brend razvodnjenog kršćanstva koje prima snagu od nečeg drugoga, a ne od ljubavi.

Kako je s vama? Jesu li vaše molitve ili duhovne ambicije zaključane u svijetu vaših vlastitih potreba ili želja? Smeta li vam ili se razdražite kad nečije prave potrebe ometu vaše ciljeve?

Što je lijek za sebičnu ambiciju? Pavao je pisao Filipljanima: "… u poniznosti smatrajte jedan drugoga većim od sebe. (3:2)" Pavao ne kaže da ne cijenite sebe, svoju viziju ili svoj život poslanja. Ali kaže da i drugi imaju viziju, cilj i poslanje. Budete li ih cijenili, ne samo da ćete im pomoći, nego ćete ih i jačati u njihovu pozivu – i vjerojatno utjecali na mnoge živote.

Razmislite o snazi Pavlove izjave. Zamislite što bi se moglo dogoditi kad bi svaki kršćanin radikalno bio poslušan toj istini! Svi bismo za druge imali duboko zanimanje koje bi utjecalo na čitav svijet – i nitko od nas ne bi bio ukapan u svoje individualne ciljeve. Čitavo Kristovo tijelo bilo bi tako usredotočeno na druge da bismo jačali jedan drugoga kroz mnoge naše različite pozive.

Ako svatko od nas gleda samo na vlastite interese kroz ono što radi, naše svjedočanstvo bit će i u najboljem slučaju ograničeno. Ali ako u ljubavi tražimo da izgrađujemo jedan drugoga, svako od Boga određeno poslanje imat će i više nego bogatu potporu da se izvrši.

To je ono što ja nazivam načinom življenja. To je kampanja koju ja želim započeti danas – živjeti za one oko mene, biti među njima i služiti im za slavu Božju.