LIJEK ZA NEVJERU

Istraživao sam svoje priručnike i naišao na popis stvari kako "izliječiti" nevjeru, ali ništa od tih desetak stvari nije me dotaklo. I tako sam molio Boga da mi da nešto jednostavno i on mi je dao dvije misli kako se riješiti srca nevjere.

1. Uzmi svaku brigu, strah i breme te ih sve odnesi Isusu i stavi na njegovim ramena!

"Svu svoju brigu bacite na njega, jer se on brine za vas" (1 Pt 5,7).

Ljubljeni, to je osobni poziv Božji, njegova molba: "Sve to stavi na mene! Ne nosi to više dalje ni jedan sat. Ja se brinem za sve što ti se događa i dovoljno sam velik da sve to nosim za tebe!"

Ne tako davno, nazvao me netko u krajnje stresnoj situaciji tražeći riječ ohrabrenja. Ali ja sam toga dana bio pritisnut tolikim problemima da se nisam mogao nositi ni s jednim novim te sam odgovorio: "Žao mi je, ali morat ćeš nazvati drugi put. Sad sam preopterećen." Hvala Bogu, on nikada nije preopterećen. On nikada nije pod stresom. Njegova ramena mogu nositi teret sve njegove djece! On nas potiče: "Sve to stavi na mene!"

"Povjeri Jahvi svu svoju brigu, i on će te pokrijepiti: neće dati da ikada posrne pravednik" (Ps 55,23). Prođite sad svojim popisom i recite: "Bože, dajem ti ovo, i ovo, i ovo. Dajem ti ovaj teret, ovu nevolju, ovaj odnos, ovaj problem." I budite potpuno uvjereni da se on brine!

2. Otisnite se dalje u punoj vjeri u pisanu Riječ Božju. Prihvatite Gospodnji poziv da živite po njegovoj Riječi!

"Ne živi čovjek samo o kruhu, nego o svakoj riječi koja izlazi iz usta Božjih" (Mt 4,4). Morate biti u stanju reći: "Živjet ću i umrijeti Riječju Božjom za mene!"

Pitam vas, kako to da možemo vjerovati njegovoj Riječi za naše vječno spasenje, ali ne i za naše dnevne potrebe i probleme? U stanju smo mu vjerovati za najteži dio, zašto nam je onda teže vjerovati za pomoć, vodstvo i silu nad grijehom? "(On) … vas može očuvati od pada i postaviti neporočne i razdragane pred njegovom slavom" (Jd 24). Bog vam je to obećao, dakle, dopustite mu da uzme breme očuvanja! Pođite Gospodinu i pozovite se na njegovu Riječ. Recite mu da ćete staviti svoj život na to! Pokažite mu svoje pouzdanje u svaku njegovu riječ – i budite blagoslovljeni!