BOG GOVORI O SVOJOJ LJUBAVI ZA SVOJ NAROD

Bog opisuje sam sebe ovako: "A ja sam Efrajima (Izraela) hodati učio, držeći ga za ruke njegove; al' oni ne spoznaše da sam se za njih brinuo (da sam ih iscijelio)" (Hoš 11,3).

U izvorniku ovaj redak glasi: "Došao sam k njima u njihovu očaju i nježno ih njegovao na slabim, hrapavim mjestima. Držao sam ih u svojim rukama kao njegovatelj!" Ali Hošea 11,7 kaže: "Narod je moj sklon otpadu." Riječ sklon ovdje znači "biti u neizvjesnosti, biti u sumnji".

Izrael nije bio siguran u ljubav i nježnost Gospodnju te je Bog rekao Hošei: "Moj narod sumnja u moju ljubav za njih. Zapravo me ne poznaju i nesigurni su u moju ljubav."

To je bila istina! Izrael nije mogao vjerovati da ih Bog još uvijek ljubi. Bili su idolopoklonici, otpadnici, sumnjičavci, i vjerojatno su mislili: "Na sebe smo navukli Božje nezadovoljstvo. Dragovoljno smo griješili i sigurno će nam suditi!" Ali Bog je rekao: "Kako da te dadem, Efrajime … Srce mi je uznemireno, uzavrela mi sva utroba" (Hoš 11,8).

Poslušajte ove njegove riječi utjehe i iscjeljenja za vas:

"Jer neću se prepirati dovijeka ni vječno se ljutiti: preda mnom bi podlegao duh i duše što sam ih stvorio" (Iz 57,16). Gospodin je govorio: "Da je sve što u meni vidite samo ljutnja, duh bi vam podlegao, jer bi to bilo preteško."

"Zbog grijeha lakomosti njegove razgnjevih se, udarih ga i sakrih se rasrđen. Ali on okrenu za srcem svojim, i vidjeh putove njegove. Izliječit ću ga, voditi i utješit one što s njime tuguju" (Iz 57,17-18). Zvuči li to kao da je Bog digao ruke od svog naroda kad su iznevjerili?

Upravo sada možda prolaziti kroz duboke vode. Ne mislim neophodno na kušnje ili nevolje. Govorim o teškim događajima koji su pali na vas i koje ne možete razumjeti. Vjetrovi i valovi svih vrsta preplavljuju vas, stvari koje su izvan vašeg shvaćanja. One dolaze na vaš dom, crkvu, posao, svugdje. Ali Bog vas želi provesti kroz sve to! On vas želi obnoviti do duhovnog zdravlja. Ako sve što sada možete vjerovati jest da vas on ljubi usprkos svim vašim tvrdoglavim putovima, da vas moli da gledate na njega kao na svoga božanskog njegovatelja, onda je to dovoljno!