IZ PUNINE SRCA

Kad god bih kao dijete rekao nešto loše, majka bi mi isprala usta sapunom. Ali nisu moja usta trebala čišćenje nego srce! Vidite, vaš jezik govori samo ono što je u srcu. Tako je rekao sam Gospodin Isus Krist i on kaže da bezbrižni, zli razgovori dolaze jedino iz nečista srca.

Kao vjernici ne uzimamo ozbiljno što je Gospodin rekao o kroćenju jezika. Za njega je to bila stvar srca. Ne samo da moj bezbrižan jezik obezvrjeđuje svu moju duhovnost, nego čini i da se suočavam s činjenicom da mi je srce nečisto.

Ako ogovaram, pričam prljave viceve, omalovažavam druge ljude, podižem glas i vičem na obitelj, moram sam sebe pitati: "Kakva je nečista, prljava stvar još uvijek u meni da mogu tako govoriti?"

Moram istražiti svoje srce i pitati: "Odakle to dolazi? Mora postojati nešto s čime se nisam pozabavio ili ne bih govorio takve stvari. Zašto ogovaram? Zašto izgovaram takve loše, bezbrižne riječi? Kakve neposvećene utvrde još uvijek drže moje srce?"

Isus toj stvari daje ozbiljnu težinu: "Kako možete govoriti dobro kad ste zli? Ta, usta govore onim čega je srce prepuno! Dobar čovjek iz dobre riznice iznosi dobro, a zao čovjek iz zle riznice iznosi zlo" (Mt 12,34-35). Isus govori: "Ako ste svojim jezikom bezbrižni te se prepirete, prigovarate, mrmljate, brbljate – imate ozbiljan problem srca! Vaše srce nije ispravno pred Bogom i to je vrlo duboko u vama. U vama je zakopana zla riznica, upravo kao što zmija ima vrećice s otrovom iza svojih čeljusti. Ako iz vas izlazi smrtonosni otrov, to je zato što vrećica nije ispražnjena."

Kad god dopustim da nešto nečisto izađe iz mojih usta, moram stati i reći Gospodinu: "Gospodaru, u mom srcu još uvijek mora biti korijen ljubomore, zavisti ili požude. Posegni duboko u moje srce i iščupaj korijen gorčine, ponosa ili što god je u pitanju!" Bog želi doći do tog zla u vašem srcu, do te vrećice otrova skrivene u vama! On to želi iskorijeniti iz vas i potpuno vas iscijeliti.