IZVOR ŽIVOTA

Vidio sam ljude silno upotrijebljene od Duha koje je kasnije Bog odbacio. Gospodin im je rekao: "Žao mi je, sine, ljubim te, opraštam ti i moja će milost i dalje dopirati do tebe, ali ne mogu te više upotrebljavati." Za mene je to jedna od najužasnijih stvari koja se može dogoditi. Međutim, to se dogodilo Šaulu, izraelskom kralju: "Samuel tada reče Šaulu: 'Ludo si radio! Da si održao zapovijed koju ti je dao Jahve, tvoj Bog, Jahve bi učvrstio tvoje kraljevstvo nad Izraelom dovijeka. A sada se tvoje kraljevstvo neće trajno održati …'" (1 Sam 13,13-14).

 

Kakve žalosne riječi! Bog je rekao kralju: "Šaule, u svom si životu mogao neprestano imati moj blagoslov. Imao sam velike planove s tobom, planove da te silno upotrijebim. Ali nisi se htio pozabaviti svojim grijehom. Postao si ogorčen i bezosjećajan." Od toga trenutka Šaul više nije bio od koristi za kraljevstvo.

 

Tako sve završava kad nastavljate u grijehu: postajete apsolutno jalovi i besplodni.

 

Riječ izjavljuje da je strah Božji izvor života (vidi Izr 14,27). U istom retku čitamo da taj strah pomaže čovjeku izbjeći zamke smrti. U Izrekama 3,7 čitamo: "…Boj se Jahve i kloni se zla." A u Hebrejima 12,28 smo poučeni: "…Štujmo Boga kako mu je ugodno, u strahu i poštovanju." Oni koji odluče hodati u strahu Božjem ubrzo će biti odvedeni u potpuno otkrivenje obećanja i sredstava koja nam je Bog stavio na raspolaganje.

 

Možda se upravo sada Bog bavi s vama u vezi s vašim grijehom. Odapeo je svoje strijele osvjedočenja u vaše srce i osjećate krivnju zbog svoga grijeha. Ne paničarite! To je dar Božji. On usađuje svoju božansku silu u vas učeći vas: "Jedino ćeš kroz moj sveti strah odstupiti od svoga grijeha."

 

Jednom kad se uvjerite u nevjerojatnu grešnost svoga grijeha, bit ćete spremni za utjehu Duha Svetoga. Knjiga Djela nam govori: "Crkva po svoj Judeji, Galileji i Samariji bijaše na miru; izgrađivala se i živjela u strahu Gospodnjemu te se povećavala utjehom Duha Svetoga" (Dj 9,31). Vidite li što pisac ovdje želi reći? Dok su ti kršćani prvoga stoljeća hodali u strahu Božjem, primali su utjehu Duha Svetoga.

 

No što zapravo znači živjeti u strahu Gospodnjem? Ukratko, to znači podsjećati se na njegova upozorenja. I to znači dopuštati Duhu Svetom da vam izloži vaš grijeh da ga spoznate i odbacite daleko od sebe. Čineći tako, on postavlja temelje za ispunjenje svakoga pojedinog obećanja Božjeg za vas.