DOĐI I UČINI SVOJE DJELO U MENI

Ja vjerujem da ako kršćanin žudi za svetim životom – ako želi dati sve svoje Gospodinu – može postojati samo jedan razlog zašto ne uspijeva uživati u blagoslovu i slobodi koje obećava Duh Sveti koji prebiva u njemu. Razlog je nevjera. Kao što je sigurno da Isus nije mogao izvršiti svoja djela kad je bila nazočna nevjera, tako ni njegov Duh ne može ništa učiniti u našim životima kad gajimo nevjeru.

 

Od vitalne je važnosti za svakoga Isusovog sljedbenika da ne prosuđuje Božja obećanja prema prošlim iskustvima. Ako se potpuno bacimo na njegova obećanja vjerujući im svim svojim bićem i pouzdajući se u njega da će nam dati vjeru te držeći Duha za njegovu vlastitu riječ, onda možemo znati da su svi rezultati Božja odgovornost. I moći ćemo opstati na Sudnji dan jer smo bili vjerni. Mi jednostavno ne možemo dići ruke od naše želje da uđemo u njegove obećane blagoslove.

 

U mom je životu bila točka kad sam trebao baciti svu svoju budućnost na Božja obećanja. Odlučio sam da ću se pouzdati u njegovu Riječ riskirajući samu svoju dušu. Iznio sam taj izazov svemoćnom Bogu: "Gospodine, vjerovat ću da si mi dao svoga Svetog Duha. Vjerujem da me on može izbaviti iz svakog lanca koji me veže. Vjerujem da će me on osvjedočiti, voditi i dati mi snagu da pobijedim. Vjerujem da on uzrokuje da sam poslušan tvojoj Riječi. I vjerujem da neće nikada otići od mene niti će me pustiti da odem od tebe. Neću ograničavati tvog Duha u meni. Čekat ću na njega, prizivati ga i pouzdavati se u njega – živ ili mrtav."

 

"Tad mi reče: 'prorokuj ovim kostima i reci im: O suhe kosti, čujte riječ Jahvinu" (Ez 37,4). Moramo činiti ono što je Gospodin rekao Ezekielu – moliti Riječ Božju. Moramo podsjećati Duha Svetoga na Božja obećanja za nas. Moramo mu reći: "Duše Sveti, nebeski mi je Otac obećao da će te staviti u moje srce – i ja sam se posvetio tom obećanju. Predat ću se i surađivati jer želim biti svet. Rekao si da ćeš učiniti da hodam njegovim putovima i da budem poslušan svakoj njegovoj riječi. Ne znam kako planiraš to izvesti, ali dao si prisegu, a ne možeš lagati. Duše Sveti, sve je to zapisano u Riječi. Dakle, dođi, obavi svoje djelo u meni. Predao sam samu svoju dušu tom obećanju."