četvrtak, studenoga 13, 2014

ZVUK NJEGOVA GLASA

Božja želja za njegov narod je da njihova najveća radost bude zvuk njegova glasa

"Tko ima zaručnicu, taj je zaručnik. Ali zaručnikov prijatelji, koji stoji i sluša ga, od srca se veseli zaručnikovu glasu. Ovo je moje veselje sad doseglo vrhunac" (Iv 3,29). Naša najveća radost trebala bi biti: "Čuo sam njegov glas! Stajao sam, čekao i čuo ga kako mi govori!" U Pjesmi nad pjesmama možemo čuti zaručnički ljubavni duet posljednjih dana. Zaručnik poziva svoju obećanu da se sakrije s njim: "Golubice moja, u spiljama kamenim, u skrovištima vrletnim, daj da ti vidim lice i da ti čujem glas, jer glas je tvoj ugodan i lice je tvoje krasno" (Pnp 2,14). Zatim kasnije u Pjesmi ona odgovara: "Odjednom glas! Dragi moj mi pokuca: 'Otvori mi … ljubljena moja, golubice moja'" (Pnp 5,2).

Onima čija srca su ohladnjela, koji više ne mogu čuti njegov glas, Bog je obećao dati novo i nježno srce ako se pokaju i po vjeri vrate k njemu. Tvrdo srce nije konačno, što znači, ako se želite promijeniti! To nije nešto što vam je Bog dao; naprotiv, to ste sami sebi dali isključivši Riječ Božju. Ovdje je vaše obećanje: "I kad se u nju vrate, istrijebit će iz nje sve grozote i gadosti. I ja ću im dati novo srce i nov ću duh udahnuti u njih: iščupat ću iz njih njihovo kameno srce i stavit ću u njih srce od mesa, da hode po mojim naredbama i da čuvaju i vrše sve moje zakone. I bit će oni moj narod, a ja Bog njihov" (Ez 11,18—20).

I "poškropit ću vas vodom čistom da se očistite. Očistit ću vas od svih vaših nečistoća i od svih kumira vaših. Dat ću vam novo srce, nov duh udahnut ću u vas! Izvadit ću iz tijela vašega srce kameno i dat ću vam srce od mesa. Duh svoj udahnut ću u vas da hodite po mojim zakonima i da čuvate i vršite moje naredbe" (Ez 36,25-27).