BANKA NEBA by Gary Wilkerson

U zadnje vrijeme nisam bio u stanju otresti se određene slike iz mog uma. Radi se o nebeskoj banci, kamo narod Božji dolazi obavljati poslovne transakcije. Ta banka uvijek je otvorena, tako da možemo deponirati i prosljeđivati blagajniku sve naše grijehe, tjeskobe, brige. Svakako, trezor u koji se ti depoziti odnose jest prostorija prijestolja Božje milosti.

Iz ove nebeske banke isto tako možemo povući sredstva. Na šalteru sjedi Duh Sveti, spreman dijeliti svako pojedino sredstvo neba. Kad se zaustavimo na tom šalteru, imamo mogućnost povući beskrajne rezerve Božje milosti, sile, vjere i nade.

Dok sam zamišljao tu banku, shvatio sam da mnogi od nas u crkvi činimo mnoge depozite, ali ni izbliza ne povlačimo toliko sredstava. Umjesto toga, kad se primaknemo šalteru, tražimo skromnu isplatu. "Gospodine, ne želim ti smetati", mucamo, "ali potrebno mi je malo posebne milosti da prođem kroz sadašnji problem. Ako mi pomogneš da pođem dalje, s ostatkom ću se moći nositi."

Imam vijest za vas! Bog ne želi da se "s ostatkom sami nosimo". On želi da deponiramo sve njemu: sve naše tjeskobe, borbe, grijehe i boli. I želi da povučemo od njega beskrajna sredstva koja su spremljena za nas u njegovim trezorima. On želi da kažemo: "Gospodine, dosta mi je traženja deset dolara vrijednu vjeru da me provede kroz ovaj problem. Trebam tvoju milost u apoenima od tisuću. I ne želim da to samo riješi moj problem, nego da se tvoja slava uspostavi na zemlji. Od sada nadalje, svaki put kad dođem na ovaj šalter, tražit ću veće izliće tvoga Duha. Trebam više tvog života, tvog daha, tvoga djelovanja u meni!"

"Dakle, pristupajmo s pouzdanjem k prijestolju milosti da primimo milosrđe i nađemo milost za pravodobnu pomoć" (Heb 4,16).