POSTAVLJEN GOVORITI by Carter Conlon

Na početku moga kršćanskog života, Bog me primorao da u srcu osjećam ljubav za izgubljene. Da, bila su vremena kad su mi se suprotstavljali pa čak i prijetili. Ipak, jednostavno nisam mogao ostati tih, jer sam se izvorno brinuo za ljude i bio sa prisiljen govoriti im o Isusu Kristu. Muškarci i žene oko mene umirali su u svojim grijesima i netko sa suosjećanjem Božjim morao im je govoriti. To je poziv za svaki naš pojedini život.

Pavao je to rekao ovako: ".. ja sam postavljen glasnikom, apostolom i učiteljem. Zbog toga ovo i trpim" (2 Tim 1,11-12). Rekao je: "Trpim, pozvan sam, postavljen sam." Na isti način, svaki od nas postavljen je od Boga da bude glasan svjedok istine. Nismo pozvani da u ovo vrijeme budemo tihi. Pozvani smo da stojimo za ono što vjerujemo; da svjedočimo kako nas je Bog promijenio i nastavlja raditi u našim životima. Pozvani smo da stojimo bez srama, a ne da se povlačimo od podrugljiva pogleda palog čovječanstva. Bog je stvorio put za nas da činimo tako.

Prije tih redaka, Pavao je rekao Timoteju: "Dijeli sa mnom tegobe za Radosnu vijest, oslanjajući se na snagu Boga koji nas je spasio i pozvao svetim zvanjem ne po našim djelima, već po vlastitoj odluci i milosti koja nam je od vječnosti dana u Kristu Isusu" (2 Tim 1,8-9). Prema njegovoj vlastitoj odluci i milosti! Kao da Bog kaže: "Vidio sam te da dolaziš i stvorio sam ti put. Stvorio sam ti put da prerežeš konopce potrebe za slavom i odobravanjem čovjeka. Stvorio sam ti put da ispuniš moj sveti poziv u svom životu – ne samo djelomično, nego u punoj mjeri. Stvorio sam ti put da voliš ljude nadnaravnom ljubavi. Voljan sam te ispuniti mojim Duhom Svetim, dajući ti hrabrost da stojiš kao glas kraljevstva Božjeg – ne svojom sposobnošću, nego mojim Duhom.


__________
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001. godine. Kao snažan, suosjećajan vođa, čest je govornik na konferencijama za pastore i vođe koje održava World Challenge širom svijeta.