ČINITI DJELO EVANĐELISTA by Gary Wilkerson

Ja sam pastor i moji sati ispunjeni su radom mog poziva. Ali u posljednje vrijeme moje srce je potaknuto da činim djelo evanđelista. Nedavno sam tražio Boga da tijekom dolazećeg tjedna otvori vrata petorici ljudi kako bih im mogao svjedočiti o Isusu. Istoga dana sjedio sam s obitelji u restoranu kad je prošao jedan stariji čovjek i stavio nam ruku na ramena dok je prolazio. Bila je to brižna gesta te sam se s njim upustio u razgovor.

Ime mu je bilo Skip i imao je osamdeset pet godina. Ispričao nam je da mu je žena upravo doživjela moždani udar. "U braku smo bili tolike godine, a sad leži u krevetu kod kuće", rekao je. "Preopterećen sam brigom za nju. Izašao sam da malo predahnem." Kad sam ga pitao možemo li se pomoliti za njega, suze su mu došle na oči. Upravo je čekao da mu netko kaže kako se Bog brine.

Kasnije tog tjedna, podijelio sam Isusovu ljubav s jednim beskućnikom tinejdžerom. Unutar nekoliko dana imao sam važne i snažne susrete s drugima. Molitva ne samo da snažno otvara vrata, nego otvara i naše oči za potrebe na samom našem pragu – i na Božju želju da ispuni te potrebe.

U svakoj od naših zajednica ljudi su spremni vidjeti kako crkva vjerno radi ono što vjeruje – da Bog želi osloboditi ljude iz svakog zatvora. Oni žele znati da postoji nada za njihov očaj. Gospodin je spreman pokrenuti se kao rezultat naših molitava; on nas sad treba da se pokrenemo u vjeri kako bismo vidjeli da njegova sila mijenja živote.

Potičem vas, nastavite iskreno moliti – za svoje ljubljene i za sve koje susrećete. Bog možda već djeluje u njihovim životima, iako to ne shvaćate. Dakle, kad čujete kucanje na vratima, budite vjerni i otvorite ih. Isus je spreman iznenaditi nas svom svojom spasonosnom ljubavi koja izbavlja i mijenja.