BEZ VJERE NIJE MOGUĆE IMATI by Claude Houde

"Vjera je jamstvo za ono čemu se nadamo, dokaz za one stvarnosti kojih ne vidimo. Zbog nje su stari postigli pohvalno svjedočanstvo" (Heb 11,1-2).

Jedan od najvećih privilegija moga kršćanskog života bila je radost što sam mogao biti oko velikih patrijarha vjere i poznavati ih. Neki od tih velikana krajnje su poznati, s međunarodnim službama, dosežući milijune, a onda postoje i drugi, iako daleko manje poznati, koji su do kraja života ostavili utjecaj na moju vjeru i službu.

Svjedočanstvima tih ljudi i žena vjere nadahnut sam, potaknut na dobra djela, motiviran i pokrenut. Jedan od takvih ljudi s karakterom okaljena čelika bio je pastor Bernard Sigouin. O, znam, vjerojatno nikada niste čuli za njega, ali pakao ga se bojao, a nebo slavilo njegovu vjeru.

Pastor Bernard bio je među onim vjernicima koji su postali kršćani u pedesetima kad su u francuskoj provinciji Quebecu, koja je u to vrijeme bila u duhovnoj tami, bjesnjela oštra progonstva. Postao je vjernik u jednom od prvih valova Kvibečana koji su s vjerom odgovorili na poziv Božji za službu u našoj naciji. Bio je smion i dragocjen pastor, kao i osnivač i graditelj mnogih crkava u tom dijelu Kanade, koji se još uvijek smatra jednim od najneevangeliziranijih polja svijeta. Primio sam tu čas da služim s tim dragocjenim pastorom kad je ušao u jesen svoje službe i svoga života.

Pastor Bernard i ja postali smo prijatelji. Godinu dana prije njegove smrti sjedio sam s njim u restoranu jedući doručak. Kao mlad pastor volio sam provoditi vrijeme s tim dragocjenim čovjekom. Naša crkva brinula se za njega i htio sam učiniti nešto posebno – htio sam ga blagosloviti. Rekao sam:

"Pastore Bernarde, htjeli bismo za vas i vašu ženu nešto učiniti. Biste li htjeli poći na putovanje i vidjeti ocean ili nešto drugo?" Znao sam da je čitav svoj život bio prožet radom Božjim i nije imao mnogo vremena za odmor i takve aktivnosti.

Uhvatio me za ruku i pogledao ravno u oči te rekao: "Ako želiš nešto učiniti za mene, moli Boga da mi da još jednu godinu da mu služim." To je bilo sve što je htio.

"Po vjeri su mu ugodili i po vjeri su imali svjedočanstvo!"


__________
Claude Houde, vodeći pastor Eglise Nouvelle Vie (crkve Novi život) u Montrealu, Kanada, čest je govornik na konferencijama za crkveno vodstvo Expect koje održava World Challenge širom svijeta. Pod njegovim vodstvom crkva Novi život narasla je sa šačice ljudi na više od 3500 ljudi u dijelu Kanade sa svega nekoliko uspješnih protestantskih crkava.