JESTE LI MEĐU SEDAM TISUĆA?

Znamo da je kroz čitavu Bibliju broj sedam izjednačen s Božjim vječnim naumom. Zbog toga, vjerujem da broj sedam tisuća koji Bog spominje Iliji u 1 Kraljevima 19,18 jednostavno označava sve koji sačinjavaju njegov ostatak. Ljudi koje on odvaja za sebe mogu brojiti sedamdeset ili sedam milijuna. Ono što je važno jest da su potpuno predani njemu.

Dakle, koje su karakteristike ostatka? Evo tri jasna znaka:

1. Nepromjenjiva odluka da će se držati Gospodina. Svaki vjernik ostatka donio je odluku koja ima jedan cilj – plivati nasuprot vala zla. U jednoj točki morate učiniti predanje izjavljujući: "Baš me briga što drugi kažu ili rade. Ja sam Gospodnji. I neću se predati zlom duhu ovoga vremena."

2. Spremnost poistovjetiti se sa siromašnima. Dok je trend društva družiti se s bogatima i uspješnima, vi se svrstavate u red s klasom koja trpi. Obadija je bio pobožan čovjek koji je služio u Izebelinoj kući. Odlučio je bojati se Boga i nikoga drugog i dokazao je da mu je srce ispravno – svrstao se uz siromašne i brinuo za stotinu jadnih, progonjenih proroka (1 Kr 18,4).

3. Oslanjanje na nadu. Tih sedam tisuća u Ilijino vrijeme izdržalo je zbog nade da dolazi dan izbavljenja. Tako i danas, blagoslovljena nada Crkve je skori Isusov povratak. Jednim jedinim glasom trube, sva će pokvarenost završiti. Naš Gospodin okončat će svako ubijanje beba, svaku izopačenost, svaki etnički genocid.

Karakteriziraju li ta tri znaka vas kao dio Božjega svetog ostatka? Ako je tako, Bog se vama hvali: "Ovaj je svoje srce dao meni. Usredotočen je na mene. I potpuno je moj!"

Moramo evangelizirati, služiti i raditi dok je dan. I moramo živjeti u nadi da kralj Isus dolazi. On sa sobom donosi novi svijet u kom će on vladati sa svojega vječnog prijestolja.