JA JESAM

Tražio sam Duha Svetoga da mi dâ jedan odlomak koji će tako opisati vjeru da je momci u našem centru za ovisnike Teen Challenge mogu razumjeti. U svojoj knjižnici imam knjigu koja koristi preko tristo stranica da bi definirala vjeru, ali ja je nikada nisam razumio. (A mislim da je nije razumio ni čovjek koji ju je napisao.)

 

Mojsije je jednom postavio isto pitanje: "Tko je 'Ja jesam'? Tko je Bog? Opiši ga." Bog je odgovorio Mojsiju u dvije riječi. Rekao je: "Mojsije, reci narodu: 'Ja jesam' posla me k vama'" (Izl 3,14). (Prema modernom razmišljanju, Bog je sam sebe prepojednostavnio.)

 

Možete li zamisliti Mojsija kako govori narodu kad su ga pitali tko ga je poslao da ga šalje 'Ja jesam'?

 

Ja jesam tko? Što ti je potrebno? Oslobođenje? Onda Ja jesam oslobođenje. Ja jesam što god ti je potrebno.

 

Vjera je kad Bog govori: "Ja jesam', a ja odgovaram: "On je." Vjera jednostavno prihvaća Božji opis samoga sebe. Bog kaže: "Ja jesam izbavlja te iz oluje". A ja kažem: "On me izbavlja iz oluje."

 

Vjera uzima Boga za ono što on kaže da jest.

 

Što je oluja u tvom životu? Kako se suočavaš s njom?

 

Tražite ga da vam dâ vjeru da vjerujete. Tražite ga bez obzira što se dogodilo, bez obzira kakve su okolnosti. Oluja je izlaz!

 

Pavao je rekao: "... u prilikama sam u kojima sam naučio biti zadovoljan svojom sudbinom" (Fil 4,11). Vjerujem da je Pavao bio zadovoljan onoga trenutka kad ga je dohvatila vjera. Bio je u središtu volje Božje i imao je obećanje Božje. Molitvom je došao do odgovora. Od toga trenutka dalje, nije više bilo važno što se događa. Bog je iz oluje iščupao žalac.

 

On i za vas može iz oluje uzeti strah. Hoćete li mu dozvoliti? Svladajte svoju oluju – Bog neće dopustiti da joj podlegnete.