BOŽJA MJERA USPJEHA

Uspjeh je u Božjim očima potpuno ispunjen u služenju njemu. Takvi sluge ne teže da bi "uspjeli" niti traže zemaljsku sigurnost. Oni samo žele upoznati svoga Gospodina i služiti mu.

Sjetite se stotinu proroka koje je sakrio Obadija (1 Kr 18,4). Oni su živjeli u spilji izolirani barem tri do četiri godine, tijekom oštre gladi. Ti ljudi vani nisu imali službe. Bili su potpuno izvan očiju javnosti, zaboravljeni od većine ljude. Čak nisu mogli sudjelovati ni u Ilijinoj pobjedi na gori Karmel. Bez sumnje, svijet bi ih nazvao gubitnicima, beznačajnim ljudima koji nisu ništa postigli.

Međutim, Bog je tim odanim slugama dao dragocjeni dar vremena. Imali su dane, tjedne pa čak i godine da mole, uče, rastu i služe Gospodinu. Vidite, Bog ih je pripremao za onaj dan kad će ih pustiti da služe njegovu narodu. Doista, ti isti ljudi trebali su se brinuti za one koji su se vratili Bogu pod Ilijinom službom.

Prije mnogo godina, Gospodin je i mene blagoslovio tim darom vremena. Prije nego sam postao pastir crkve, odlazio sam u šumu i propovijedao pticama i drveću. Nisam imao planova, program rada, snova. Samo sam htio upoznati srce Božje. I tako sam svakodnevno molio tražeći Gospodina i služeći mu. I obilježavao sam Bibliju od korice do korice. Bio sam sakriven, nitko me nije vidio. Ali sve vrijeme, Bog je znao moju adresu.

Moj je savjet: "Prestanite tražiti službu. Umjesto toga, provodite vrijeme tražeći Boga. On zna gdje će vas naći. Kad vidi da ste spremni, on će vas pozvati. Zaboravite na ono što rade drugi. Težite da budete uspješni kod prijestolja Božjeg. Ako služite Gospodinu i molite za druge, u njegovim očima već ste uspjeli!