GOSPODINE, POVEDI ME KUĆI!

Kao što čitamo u Danielu 3,15-16, trojica Hebreja otišla su u vatru s tijelima koja su već bila mrtva svijetu. Oni su bili u stanju radosno ponuditi svoja tjelesa kao žive žrtve. I Isus se doslovce sreo s njima u njihovoj krizi.

 

Što mislite, što su rekli Isusu kad im se objavio u peći? "Hvala ti što ne osjećamo bol. Hvala ti što si nam dao još jednu priliku, još nekoliko godina!"

 

Ne, nikada! Vjerujem da su rekli: "Gospodine, povedi nas sa sobom! Nemoj nas ostaviti ovdje. Dotakli smo zanos, slavu – i ne želimo natrag! Povedi nas sa sobom kući." Oni bi radije bili s njim! Isus poznaje takvo srce – i takvome predaje sam sebe.

 

Jeste li u stanju reći: "Gospodine, povedi me kući"? Možda nikada niste naučili predati svoje tijelo, svoj posao, svoj brak, svoju krizu u Božje ruke. Da, uvijek moramo moliti s vjerom da će Bog odgovoriti, međutim, moramo se potpuno pouzdati u njega u svojoj situaciji, govoreći u svome srcu: "Ali ako i ne, Gospodine, ipak ću se pouzdavati u tebe!"

 

"Gospodine, ti me možeš izbaviti iz ove užarene peći. Ali ako i ne, ipak ću ti vjerovati! Čak ako moram i dalje prolaziti kroz ovu užasnu kušnju, ako se moram suočiti s više trpljenja, više testiranja, predajem sve tebi. Samo dođi i hodaj sa mnom kroz to!" Možete li moliti takvu molitvu?

 

Obećavam vam, Isus Krist doći će u vašu krizu. Uzet će vas za ruku i provesti kroz vatru!

 

Kristov dolazak u moju krizu smatram najvećim mogućim odgovorom na molitvu, jer kad dođe, njegova me nazočnost podiže iznad svih mojih boli, svih mojih povreda, se moje zbunjenosti. Kad se Isus pojavi pored vas, on vas uzima za ruku i čini da stojite čvrsto.