BOŽJI DUHOVNI VOJNICI

U svakom razdoblju vremena, Bog je protiv sotonskih poglavarstava i vlasti postavio posrednike na samim prvim crtama bojišnice. Danas ti duhovni vojnici mogu biti nađeni u svakoj naciji – i postoji razlog zašto ih se naziva "molitvenim borcima". Mnogi koji pišu našoj službi opisuju žestoko duhovno vojevanje u svojim vlastitim životima.
Jedan devedesetjednogodišnji molitelj napisao je sljedeće: "Osjećam da sam pregorio (služeći Gospodinu tako dugo) svime onime što je dolazilo na mene. Nakon mnogo godina trpljenja, slab sam u tijelu, ali još uvijek imam sve brige i kušnje drugih neprestano pred sobom … Otkako sam imao četiri godine, volio sam druge i molio za njih. Posrednik sam sve te godine. Moleći u Duhu i primajući novu snagu, ponovno zauzimam područje koje sotona pokušava uzeti od mene."
Čitav svoj životni vijek ovaj molitelj ozbiljno uzima Judin poticaj: "Vi se, ljubljeni naprotiv uzdižite na temelju svoje presvete vjere; molite se uz suradnju Duha Svetoga! Očuvajte sami sebe u ljubavi Božjoj" (Jd 20-21). Poruka onima u duhovnoj bitki je jasna: "Izgrađujte se u vjeri. Sačuvajte se u ljubavi Božjoj." Juda pobliže određuje svoje riječi savjetom da se moli uz suradnju Duha Svetoga.
Krajnje je nemoguće izgrađivati se u vjeri ljudskom snagom ili sposobnošću. Bez Duha Svetoga, nismo u stanju sačuvati se u spoznaji i sigurnosti Božje ljubavi za nas. Mi se ni na koji način ne možemo mjeriti sa silama tame! Čak ne možemo uzeti ni štit vjere pukom odlukom svoga uma da ćemo ugasiti goruće paklene strijele. Potreban nam je Duh Božji da nas osnaži u svemu.