BEZ LJUDSKOG IZLAZA

Razgovarajmo o ropstvu grijeha – što znači, vašoj bitki s tijelom. Pod Novim savezom Bog dopušta da u vaš život uđu situacije kako bi se pokazala vaša bespomoćnost i potpuna ovisnost o njemu da vas izbavi po vjeri. Bog nas nikada ne uvodi u iskušenje, nego dopušta da dođemo do kraja naših snaga.
Ako imate lakozavodljiv grijeh, protiv vas neprestano dolaze lažni duhovi s demonskim lažima: "Nećeš uspjeti. Past ćeš! Završit ćeš uništen." I vi se pitate: "Gospodine, kako ću se dići iz ovoga? Sišao sam tako nisko!"
Znate da ne možete potući neprijatelja i da se ne možete nositi s njim u borbi. I tako stojite pred njim ježeći se, drhteći, užasnuti. Možda trčite do prijatelja ili savjetnika, bilo koga tko će vas saslušati dok plačete i molite. Činite sve drugo osim da mirno stojite i uzdate se u Gospodina da će vam donijeti izbavljenje.
Stari zavjet nam daje primjer za primjerom kako nemamo snage u našem tijelu da se borimo u duhovnim borbama. Naš stari čovjek krajnje je slab i nemoćan, ali imamo novog čovjeka u sebi i on mora predati svoj život potpuno u ruke Gospodnje. Taj novi čovjek razumije da ne postoji ljudski izlaz i da Bog mora učiniti svu borbu za njega. Mi se odupiremo đavlu silom Duha Svetog koja je otkrivena u nama jedino po vjeri.
"Ne boj se, jer ja sam s tobom; ne obaziri se plaho, jer ja sam tvoj Bog. Ja te krijepim" (Iz 41,10).