ONI NE VJERUJU DA BOG ČUJE NJIHOVE MOLITVE

Neki su se vjernici obeshrabrili nad neodgovorenim molitvama i na kraju jednostavno odustali. Oni misle: "Molitva za mene ne djeluje; zašto bih onda molio ako ne djeluje?"

U Izaijino vrijeme Izraelci su imali isti stav. Izaija piše: "Dan za danom oni me traže i žele znati moje putove, kao narod koji vrši pravdu … Od mene ištu … i žude da im se Bog približi: 'Zašto postismo ako ti ne vidiš, zašto se trapimo ako ti ne znaš?' " (Iz 58,2-3).

Ljudi su govorili: "Ljubim Boga. Činim pravo te izbjegavam grijeh i sve do nedavna vjerno sam ga tražio u molitvi. Ali znaš što? On mi nikada ne odgovara. Zašto bih onda i dalje mučio svoju dušu pred njim?"

Jakov piše da Bog ne odgovara na molitve onih koji traže nešto samo da bi ugađali sami sebe: "Molite, ali ne dobivate, jer molite s grešnom nakanom: da to potrošite u svojim požudama" (Jak 4,3). Drugim riječima: "Ne tražite volju Božju. Niste spremni pokoriti se onome što on želi. Naprotiv, pokušavate mu nalagati one stvari koje će zadovoljiti vaše vlastito srce."

Naš Bog je krajnje vjeran. Pavao piše: "Bog je istinit, a svaki čovjek lažac" (Rim 3,4). On govori: "Nije važno ako čuješ i milijun glasova koji viču: 'Molitva ne djeluje. Bog me ne čuje!' Neka se svaki čovjek pokaže lašcem, a Riječ Božja je istinita. On je vjeran i čuje nas!"

Isus je rekao: "Sve što s vjerom zamolite dobit ćete" (Mt 21,22). Jednostavno rečeno, Krist govori: "Ako stvarno vjeruješ, bit ćeš voljan čekati i očekivati odgovor od svoga nebeskog Oca. Kako god dugo bude potrebno, ustrajat ćeš, vjerujući da će odgovoriti!"

"O, kako je velika, Jahve, tvoja dobrota, koju čuvaš za one koji te se boje, koju iskazuješ onima što se tebi utječu na očigled sinovima čovječjim" (Ps 31,20). "Ne trpe oskudice koji Jahvu traže" (Ps 34,10).