ON VAS JE STVORIO NOVIM! by Gary Wilkerson

Jeste li oslobođeni? Vjerojatno mislite: "Dakako! Isus me oprao, izbavio i posvetio te živim za njega."

Ali sad slijedi pitanje: Odražava li vaš svagdašnji život slavnu slobodu koju ste upravo opisali? Bi li vaši prijatelji, supružnik, djeca, rekli da ste oslobođeni? Ili ste kao mnoštvo kršćana koji drže da su na duhovnoj ljuljački? Je li vaš hod s Kristom neprestano gore-dolje, jedan trenutak naizgled duhovan, a sljedeći tjelesan?

Mi po vjeri prihvaćamo velike istine o Isusovom djelu za nas – spasenje, otkupljenje, posvećenje, izbavljenje. Međutim, za mnoge od nas to su "duhovne istine" koje postoje u nekom drugom svijetu. Mi svakoga tjedna pjevamo u crkvi i radujemo se nad onim što je Isus učinio za nas, no je li njegov dar slobode stvarnost u našem svakodnevnom životu?

Povremeno se svi borimo da ostanemo čisti u mislima i djelima. Možda ste ovoga tjedna rekli neku neljubaznu riječ supružniku te vas je mučilo: "Što nije u redu sa mnom? Zašto ne mogu biti blagoslov u svom braku?"

Kad god podbacimo u našem hodu s Bogom, pitamo se: "Je li me Bog stvarno oslobodio?" Možda s vremena na vrijeme sumnjate i u svoje spasenje. Prijatelji, to nije sloboda. Što to, dakle, točno znači biti slobodan u Kristu? Prvi dokaz toga dolazi od Isusa koji kaže: "Tko od vas može brigama produžiti život samo za jedan lakat … Najprije tražite kraljevstvo Božje i njegovu pravednost, a to će vam se nadodati" (Mt 6,27.33).

Krist iste riječi nudi svima nama koji se bojimo u vezi s našim duhovnim životom: Ne brinite se tjeskobno! Nije važno koliko osjećate da ste podbacili u svome hodu s njim. On izjavljuje: "Novo si stvorenje" (vidi 2 Kor 5,17). Onoga trenutka kad odlučite slijediti Isusa, on vas čini novim – i to se nikada ne mijenja. Čak i kad mislite da ste predaleko odlutali, Isus kaže obrnuto: "Ne brini se tjeskobno. Ja sam za tebe osigurao sve da imaš zajedništvo sa mnom."