DRAGOCJENA U NJEGOVIM OČIMA

Svojoj sam djeci rekao: "Kad ste u potrebi ili boli, samo me nazovite. Doći ću. Nije važno gdje ću biti, doći ću!" Ja sam samo zemaljski otac, a koliko se više onda brine nebeski Otac! Zar se neće odazvati kad ga zazovemo?

Riječ Božja kaže: "On će spasiti siromaha … nevoljnika koji pomoćnika nema; smilovat će se ubogu i siromahu i spasit će život nevoljniku: oslobodit će ih nepravde i nasilja, jer je dragocjena u njegovim očima krv njihova" (Ps 72,12-14):

Bog kaže: "Sve vas koji ste siromašni, sve vas koji ste u potrebi i naizgled bespomoćni, neprijatelj napada! Zar ne znate da mi je sama vaša krv dragocjena? Sve što morate učiniti jest da me prizovete i ja ću vas izbaviti od sotonina nasilja!"

David je rekao: "Eto, jadnik vapi, a Jahve ga čuje, izbavlja ga …" (Ps 34,7).

Ne morate znati mnogo religijskih izraza. Jedino što morate znati je da bez obzira što ste učinili i kako ste možda bili zli, oni njegovi koji se kaju uvijek će biti dragocjeni u njegovim očima. Krist je rekao: "Evo stojim na vratima i kucam. Ako tko čuje moj glas i otvori vrata, ući ću k njemu …" (Otk 19-20).

Zašto kuca? Jer je vaš život dragocjen i neće vas pustiti. On ne dolazi da vas gura amo-tamo, nego iznova i iznova dolazi te šapće vašem srcu: "Prizovi me u svojoj potrebi." Možda ste bili u crkvama gdje su vas ljudi osuđivali i gazili. No sve što su činili bilo je da su vas osuđivali za ono što su vidjeli izvana, a Bog to ne čini. On vidi vaš potencijal. On će vam dati radost i ljepotu umjesto prljavštine, nečistoće i pepela. On će vas osloboditi!