PREDAN – ŽIV ILI MRTAV!

"Nabukodonozor im reče: '...Ako li mu se ne poklonite, bit ćete smjesta bačeni u peć užarenu; i koji je taj bog koji bi vas izbavio iz ruke moje?" (Dn 3,14-15).

 

Danielovi prijatelji bili su suočeni s najgorom mogućom krizom s kakvom se jedno ljudsko biće može suočiti. Da Bog nije došao i čudom ih izbavio, bili bi mrtvi.

 

Što će dovesti Krista u vašu krizu? On dolazi kad učinite isto predanje kao ova tri Hebreja: "(Oni) odgovoriše kralju Nabukodonozoru: 'Ne treba da ti odgovorimo na to. Bog naš, kome služimo, može nas izbaviti iz užarene peći i od ruke tvoje, kralju; on će nas i izbaviti. No ako toga i ne učini, znaj, o kralju: mi nećemo služiti tvojemu bogu niti ćemo se pokloniti kipu što si ga podigao" (Dn 3,16-18).

 

Drugim riječima: "Sve je beznadno. Ako Bog ne učini čudo za nas, mrtvi smo. No naš je Bog u stanju izbaviti iz nas iz ove žarke krize! Ali ako nas i ne izbavi, ipak ga nećemo ostaviti. Živi ili mrtvi, pouzdat ćemo se u njega!"

 

Ljubljeni, to je vjera zbog koje se anđeli raduju i blagoslivljaju samo srce Božje. To je vjera koja kaže: "Gospodine, uvjeren sam, potpuno uvjeren da si moguć izbaviti me. Ako kažeš samo riječ, izaći ću iz svoje krize.

 

Ali ako i ne, neću pobjeći. Neću te optužiti da si me napustio. Ostat ću vjeran i iskren. Gospodine, tvoji su putove viši od mojih i moj život u tvojim je rukama. Ako me i ubiješ, ipak ću se pouzdavati u tebe!"

 

To je ono što dovodi Krista u našu krizu – potpuno pouzdanje da je moguć izbaviti nas iz svake krize! To je pouzdanje da smo u njegovim rukama bez obzira što dolazi.