SJEDEĆI U NEVJERI - Carter Conlon

Uvjeren sam da Bog u ovom trenutku započinje uistinu nešto značajno – on je za Ameriku odredio trenutak milosrđa. Bez obzira kako su srca ljudi u prošlosti bila protivna Kristu, Bog sad pokazuje otvoren prozor. Zbog toga ja ne želim provesti sav moj molitveni život vapeći: "Molim te, Gospodine!" Umjesto toga, želim moliti: "Da, Gospodine!" te otkriti koji je moj dio. "Da, Gospodine, što želiš da učinim? Da, Gospodine, što želiš da kažem? Da, Gospodine, kamo želiš da idem?"
Kad je Bog izabrao Rebeku da postane Izakova žena, ona je morala – da bi se ispunio njegov plan – krenuti od tamo gdje je bila i poći onamo kamo ju je Bog pozivao (vidi Post 24,58). Bog slično govori ljudima i danas, govoreći im da se dignu i izađu iz određenih stari. Tako, umjesto da neprestano mole: "Molim te, Gospodine, budi mi milostiv da izađem iz ove veze; budi mi milost da prestanem s ovom praksom", vrijeme je da započnu moliti: "Da, Gospodine, pozvao si me u nešto dublje. Pozvao si me da budem osoba koja se može hvaliti tobom do točke kad drugi neće moći drugo nego pognuti glavu u štovanju. Dakle, neću više govoriti: 'Molim te, Gospodine' uglavnom samo sjedeći u nevjeri. Složit ću se s tobom, izaći od tamo gdje ne bih smio biti i poći onamo kamo me pozivaš."
Možda već znate što Bog traži da učinite. Ako je govorio vašem srcu, započnite s tim stvarima. Ako Gospodin traži da oprostite, onda oprostite. Ako traži da govorite istinu, onda činite tako. Dok ne poslušate što vam je već rekao, ostala vodstva Gospodnja ostat će sakrivena.
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. Godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001.