IDETE LI JOŠ UVIJEK NA MOLITVENI SASTANAK? - Carter Conlon

"U početku sljedeće godine, u doba kad kraljevi izlaze u rat, posla David Joaba i s njim svoje ljude i svega Izraela: oni pobiše Amonce i podsjedoše Rabu. A David osta u Jeruzalemu" (2 Sam 11,1).
Ovdje započinje razvrgnuće svetog reda: David je počeo slati u bitku druge dok je on ostajao kod kuće. Bilo je to kao da je zaključio da se dovoljno dugo borio; zadobio je dovoljno pobjeda. Možda se samo želio na trenutak zaustaviti i mirisati ruže.
Ja se pouzdano mogu poistovjetiti s onim kako se David morao osjećati. I ja sam imao trenutke u svom životu kad sam se pitao: "Bože, kako dugo moram nositi ovaj teret? Tako dugo sam se borio. Ne mogu li jednostavno neko razdoblje uživati?"
To je uobičajena borba među narodom Božjim, posebno ovdje u Americi. Ne mogu a da ne mislim o tome kako smo uvelike napustiti molitvene sastanke i osobni rad Božji – osobnu svetost; osobnu evangelizaciju. Dajemo deset ili dvadeset dolara mjesečno za potporu nekolicini misionarskih obitelji koje smo otposlali i to je postao naš doprinos radu Božjem. U međuvremenu, prestali smo ići na molitveni sastanak. Odabrali smo lakši put, govoreći: "Bože, blagoslovio si nas i zadobio veličanstvene pobjede za nas. Tvoje ime još se uvijek časti; neki glasovi još uvijek govore za tebe, ali mislim da ću ja ostati kod kuće. Samo ću se malo odmoriti jer sam čitav dan teško radio. Zašto moram izlaziti i moliti?" Pretpostavljamo da će se netko negdje drugdje za to vrijeme boriti. Međutim, jednom kad napustimo molitveni sastanak, započinje naše slabljenje.
Biblija ide dalje i kaže što se dogodilo nakon što je David odlučio ostati kod kuće umjesto da ide u borbu. "A jednoga dana predvečer usta David sa svoje postelje i prošeta se po krovu palače. Opazi s krova (ili danas možemo reći na internetu) ženu gdje se kupa. Ta žena bijaše izvanredno lijepa" (2 Sam 11,2).
Na kraju je David podlegao požudi i prepustio se uživanju – još jedna slika onoga što se događa u naše vrijeme.
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001.