MOJA NAJZNAČAJNIJA PORUKA - Nicky Cruz

Moja prva knjiga Trči mali trči je priča o tome kako me Bog spasio iz života mržnje i nasilja u uličnim bandama New Yorka. Knjiga se dobro prodaje, služeći dosljedno najbespomoćnijima i najpovrjeđenijima u našem društvu.
Nakon Trči mali trči napisao sam brojne druge knjige, nastojeći izložiti ljutnju, nasilje i beznadnost života u gradu. Svaka pojedina nudi konkretna rješenja za te probleme i Gospodin milostivo blagoslivlja ta nastojanja. S našom porukom nade mogli smo doseći milijune.
Posljednjih nekoliko mjeseci, Bog je usadio u moje srce novu poruku nade, kao i duboko breme da je podijelim. Ta poruka je o slobodi i duhovnom obilju; o življenju života u potpunom zajedništvu s Isusom; o probijanju naših zemaljskih ograničenja te silnom utjecaju na svijet oko nas. Ona je o tome da vi i ja konačno nađemo mjesto u Božjem veličanstvenom kraljevstvu na zemlji. Ona je o tome da vidimo ljude kako ih Bog vidi. I najviše od svega, ona je o tome da jednom za svagda naučimo kako da prihvatimo nadnaravnu snagu Duha Svetog i dopustimo mu otpustiti njegovu mudrost i silu u nama. Kakvu ćemo promjenu iskusiti kad otkrijemo i prihvatimo Božju jedinstvenu, nepogrešivu silu u našim životima.
"Ja sam došao da imaju život i da ga imaju u izobilju" (Iv 10,10).
Danas svijet više ne prihvaća sustav vjerovanja koji je ukorijenjen u tradiciji i samodopadnosti – odlaskom u crkvu kao uvijek dosad. Sljedeća generacija će ili vidjeti silu Božju kako radi u njihovim životima na stvarne, opipljive načine ili im se neće svidjeti naše poruke niti će imati zanimanje da slijede našega Spasitelja. Oni moraju vidjeti dosljednost između našega života i naše vjere. Ako ne, odbacit će nas kao i našega Gospodina.

Nicky Cruz, međunarodno poznat evanđelist i plodan pisac, obratio se Isusu Kristu iz živote nasilja i kriminala nakon susreta s Davidom Wilkersonom u New Yorku 1958. godine. Priča njegova dramatičnog obraćenja ispričana je najprije u knjizi Davida Wilkersona Na život i smrt, a kasnije i u njegovoj vlastitoj vrlo traženoj knjizi Trči mali trči.