BESKORISNO NAPREZANJE

Svi možemo reći: "Otkupljen sam krvlju moga Spasitelja, ali još nisam to u potpunosti stekao." Mi pjevamo i slavimo našega Boga, a ipak mnogi od nas još se uvijek naprežu da bi mu ugodili.
Povremeno možete zadobiti pobjedu i dobro se osjećati u vezi s tim. Sami sebi kažete: "Uspio sam. Znao sam da ako uključim um i srce u to, steći ću pobjedu." Skloni ste tome da se osjećate ponosni u vezi s tim što ste učinili te onda idete okolo osuđujući druge koji nisu pobjedonosni.
Kad sam bio mlađi, ako bih trebao pobjedu nad nečim, uvjeravao bih sama sebe: "Učinit ću to pa makar me to ubilo." I gotovo me ubilo! Prošao bi mjesec ili dva te bih mislio: "One lakome misli sad su nestale. Slobodan sam!" Ali uvijek se pokazalo da je to bila samo djelomična pobjeda te bi se pojavilo razočaranje.
"O, Bože", vapio bih, "preklinjao sam te da me izbaviš, ali nisi. Ovi osjećaji još su uvijek u meni." I onda bih krivio Boga.
Što se događalo? Toliko sam se naprezao u tijelu da budem pravedan da sam izgubio razumijevanje prave pravednosti – jedine pravednosti prihvatljive Ocu – pravednosti njegova Sina. Kad stojimo pred Ocem, on nas prihvaća jedino kroz Krista, kroz njegovu pravednost i pobjedu.
Možda se pitate: "Što moram ja učiniti?" Prvo, odbijte slušati đavolje laži. Drugo, stojte na svojih duhovnim nogama i počnite izjavljivati: "Po vjeri u Isusovu krv primam Kristovu pravednost." Zatim se radujte!
"U kome imamo otkupljenje, oproštenje grijeha" (Kol 1,14). Otkupljenje jednostavno znači "oslobođenje", a mi smo oslobođeni Isusovom dragocjenom krvi. Možete se dići protiv svakog optuživanja i reći: "Sotono, tužio si me posljednji put. Moja Biblija kaže da sam otkupljen jer vjerujem u ono što je Isus učinio za mene na križu."